webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

15.5.10

Μαυρίλες...

Επειδή κάτι νιώθω ν' αλλάζει μα ταυτόχρονα το αισθάνομαι και οικείο... Αφήνω τη μουσική να κάνει τη δουλειά της.

Παραπονιάρικο...



Πάλι εσένα στο μυαλό...



Κι επειδή οι μαυρίλες μου έτσι αντιμετωπίζονται πιο αποτελεσματικά... πάμε με βήματα σταθερά και χέρια ν' αγγίζουν σε φίλους...




Έχω ανάγκη να 'ρχεσαι τη νύχτα στην καρδιά μου
ν' ακούς τον κάθε χτύπο της
να τραγουδάς τον ήχο της να γίνεσαι φωτιά μου

9 Comments:

Blogger Catherine said...

Μαριλία μου,
Δεν θέλω μαυρίλες. Όχι από σένα την Ρονταρικιά!
Πάρε κάτι πιο ευρωπαϊκό από μένα.
http://www.youtube.com/watch?v=KF0cyf7zYi8&feature=related
Ακούς εκεί φωτιά μες τη νύχτα...Wake up sister! :D

15/5/10 18:53  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Καλά ρε Μαριλίτσα, τόσο βαρέως πήρες το κόψιμο του "επιδόματος έγκαιρης προσέλευσης στην εργασία";

15/5/10 19:12  
Blogger marilia said...

Κατερίνα, μη με ξυπνάς απ' τις 6:00! :):) Καλό και το ευρωπαϊκό, αλλά όχι και τόσο εκτονωτικό. Το λαούτο, βλέπεις, είναι μεγάλος έρωτας! :)

Ασκαρδαμυκτί, εγώ πάντα εγκαίρως έφτανα στην εργασία μου. Αλλού καθυστερούσα ή, ακόμα χειρότερα, δεν έφτανα ποτέ...

15/5/10 19:23  
Blogger mortal said...

Γιατί μαυρίλες, βρε σνουπίτσα; Μάης είναι...

ΥΓ. Μήπως φταίνε οι ειρωνίες του ...και Θεολόγου;

16/5/10 02:12  
Blogger erifili said...

Πέρασα για μία καλημέρα.Χαμογέλα και όλα θα γίνουν καλύτερα.Αισιοδοξία χρειάζεται και να βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο.

16/5/10 08:45  
Blogger Αννα said...

Συνταγή για μαυρίλες.
Κατεβαίνεις απο σπίτι.Μπαίνεις μέσα στο αμάξι.Οδηγείς προς το Νότο.Συναντάς μια μαύρη και μια που θελει να γινει μαυρη. Αυτα!!!
Και μετα οι δικες σου μαυριλες φευγουν!!!
Φιλακια μικρό και οποτε θες εχεις 2 σπιτια εδω!!!

16/5/10 10:18  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Αυτό λέω κι εγώ ρε Μορταλάκο... τον Μάιο που ερωτεύονται οι γαϊδάροι;

16/5/10 10:45  
Blogger ο ’’μικρός’’ πρίγκιπας said...

aman....
mu mirizei erotas.....
kalimeresssssssssssss....

16/5/10 11:15  
Blogger marilia said...

mortal, μη με λες σνουπίτσα! Οι μαυρίλες είναι προσωπικές και... θα περάσουν. Ελπίζω.

Εριφύλη, να 'σαι καλά! :)

Άννα, φιλάκι και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ. Να 'ναι καλά και η μαύρη και αυτή που θέλει να γίνει μαύρη. Εμένα μου 'παν προχθές ότι είμαι πολύ λευκή... "μόνο απ' έξω" σκέφτηκα, αλλά δεν το 'πα.

Ασκαρούλη, μακριά από μένα οι γάιδαροι! Συνεπώς και ο μήνας... άχρηστος μου είναι!

"Μικρέ" πρίγκιπα, τι μύτη έχεις, καλέ μου;;!!!! Να ομορφοπερνάς! :)

16/5/10 18:25  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home