webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

11.4.10

Το ελεφαντάκι




Στίχοι: Γιώργος Χατζηπιερής

Μουσική: Γιώργος Χατζηπιερής
Δίσκος: Ο τεμπέλης δράκος (2005)


Έχω ένα μικράκι ελεφαντάκι
τετρακόσια είκοσι κιλά
τρώει εφτά κασόνια μακαρόνια
κι όλο κάνει τούμπες και γελά.

Όταν ανεβαίνει στην τραμπάλα
με πετάει ψηλά στον ουρανό
κι όποτε βουτάει στην πισίνα
φεύγει από μέσα το νερό!

Έχω ένα μικράκι ελεφαντάκι
τετρακόσια είκοσι κιλά
πίνει εφτά κουβάδες λεμονάδες
κι όλο κάνει τούμπες και γελά.

Παίζουμε τ' απόγευμα στον κήπο
τρέξιμο και μπάλα και κρυφτό
κι ύστερα στο μπάνιο μού πετάει
με την προβοσκίδα το νερό.

Έχω ένα μικράκι ελεφαντάκι
τετρακόσια είκοσι κιλά
θέλει κόπο μα θα βρω τον τρόπο
να το πάρω κάποτε αγκαλιά!!

Αυτό θα μάθω στην ανιψιά μου, την επόμενη φορά που θα τη δω! Μόνο να θυμηθώ να αναζητήσω το CD.

Με την Ελένη έχουμε ξεκινήσει τη γνωριμία μας με πολλές αγκαλιές, χαμόγελα και τραγούδια. Πολλά τραγούδια. Αυτός ο "Αχινός" από τα "Λάχανα και Χάχανα" έχει γίνει το σήμα κατατεθέν μας! Από τότε όμως που της έγραψα το CD -με το οποίο πρήζει τους γονείς της σε κάθε διαδρομή με τ' αυτοκίνητο- η Ελένη αρνείται να της το τραγουδήσω. "Όχι, όχι! Από το CD!", λέει και σηκώνει τα φρυδάκια. Μήπως θέλει κάτι να μου πει το παιδί; Να μου το θυμηθείτε, εγώ κάποια στιγμή θα το φάω αυτό το μουτράκι!!! Εκτός κι αν φάω πρώτο το... χαχανούλη μπέμπαρο ,τον αδερφό της, που σε μερικές μέρες θα λάβει και όνομα. Αμ, πώς! Πάντα "Σαλιάρης Χαχανούλης" θα 'μενε; :):):):)

Χαζοθεία...

10 Comments:

Blogger Άιναφετς said...

Να σου ζήσουν...και στα δικά σου!!!
Για να μάθεις να παραγγέλνεις ράφια, μπουμπούκι πράγμα τσ τσ τσ! ΑΦ!

11/4/10 19:56  
Blogger Andria said...

Χαζοθειούλα είσαι γλύκα! Έσκασα στα γέλια με τον Σαλιάρη Χαχανούλη! Τί χαριτωμένο! Να ζήσουν τα πιτσιρικάκια και να σε ξετρελαίνουν τόσο κι άλλο τόσο! Το ελεφαντάκι είναι και δικό μου αγαπημένο!
ματς! μουτς!
καλή δύναμη από αύριο! Άνοιξη και μετά από τις διακοπές, τα ζουζούνια μας θα είναι εντελώς κουζουλο-βουρλισμένα! :-)

11/4/10 20:49  
Blogger νατασσΆκι said...

Θα ψάξω να δω, πρέπει να το έχω το CD, ναι;
:)

Να της δώσεις ένα φιλί κι από μένα!

11/4/10 21:13  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Κουκλίτσα η Μπόζη...
Ο Μπόζο είναι σταθερά στ' αμάξι...

11/4/10 23:33  
Blogger ΓΩΓΩ said...

Tελειο το τραγουδακι...ουτε καν που το ηξερα!Θα το βαζω στη Μαριλια μου να το ακουει και να το τραγουδαμε...Καλη εβδομαδα

12/4/10 01:59  
Blogger marilia said...

Άιναφετς, ευχαριστώ! Είναι πολύ γλυκά μωράκια! :)

Άντρια, ο Σαλιάρης Χαχανούλης είναι ό,τι ακριβώς λένε οι λέξεις! Βέβαια η αδερφή μου τον λέει και... Γκάρφιλντ, αλλά εγώ επιμένω στο Χαχανούλη. Τον κοιτάς και σου σκάει κάτι χαμόγελα, άλλο πράγμα! Για δάγκωμα ο μπέμπαρος.
Όσο για τα παιδάκια μου σήμερα, ήταν μάλλον αποδιοργανωμένα, αλλά... θα τα στρώσω πάλι.

Νατασσάκι, όλα τα έχεις πια;;;!!! Πού τα αποθηκεύεις, παιδί μου;;;!!!! :):):) Θα της δώσω, να 'σαι σίγουρη.

Ασκαρούλη, έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε. Να τον προσέχεις!

Γωγώ, καλές ακροάσεις και καλά παιχνίδια!!! :)

καληνυχτοφιλιά

13/4/10 00:14  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Xa xa xa!

Απίστευτη είσαι!

13/4/10 13:59  
Blogger marilia said...

Εσύ, τώρα γιατί γελάς; Επειδή μ' αρέσει το ελεφαντάκι και το τραγουδάω συνέχεια, επειδή η Ελενίτσα δε μ' αφήνει να της τραγουδήσω άλλο ή επειδή λέω τον μπέμπαρο "Σαλιάρη Χαχανούλη"; (Θα ζοριστώ πολύ να τον πω "Νίκο"...) :):)

13/4/10 14:38  
Blogger Demi said...

Να χαίρεσαι τα γλυκούτσικα ανιψάκια Μαριλία και πάντα να καλοπερνάς μαζί τους!!
Υπέροχο το ελεφαντακι!!!
μαρέσει πολύ!!!
Βραβειάκι απο μενα για σένα σε περιμενει στο μπλογκ μου!

14/4/10 16:24  
Blogger marilia said...

Demi, την Κυριακή "θα κάνουν τον μπέμπη... μπλουμ" κι εγώ θα λείπωωωωω :(:(:(:( Λιγμ!

Ευχαριστώ για το βραβειάκι. Να 'σαι καλά! :)

18/4/10 22:16  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home