webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

23.5.10

Θα 'θελα...


...να πάρεις μια φορά το μέρος μου
...να μ' ακούσεις προσεχτικά, χωρίς να με διακόψεις
...να με προλάβεις
...να μου χαμογελάσεις
...να μου φτιάξεις τη διάθεση
...να μη μιλήσεις, δε χρειάζεται πάντα
...να μ' αγκαλιάσεις
...να με κάνεις να νιώθω ασφαλής
...να με κάνεις να μην αισθάνομαι ανεπιθύμητη
...να πιστεύεις σε μένα
...να μου κάνεις μια ευχάριστη έκπληξη
...να με μάθεις

Μπορείς;

22 Comments:

Blogger mahler76 said...

εύχομαι να μπορέσει σύντομα :)

23/5/10 21:53  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Κι εγώ θα 'θελα να πιάσω το τζακ ποτ!

23/5/10 22:27  
Blogger Demi said...

Μαριλία ειναι πολλα αυτα που ζητάς.....υπομονη και ευχομαι ολα αυτα που θα ηθελες να πραγματοποιηθουν σύντομα!

23/5/10 23:05  
Blogger marilia said...

mahler μου, χλομό το κόβω... :(

Ασκαρδαμυκτί, το δικό σου όνειρο είναι εφικτό! :)

Demi, τι να κάνουμε; Ζητάμε πολλά! Το εξής ένα: να μας αγαπάνε. Ε, τι να γίνει τώρα; Εκπτώσεις και στις επιθυμίες μας θα κάνουμε τώρα;

23/5/10 23:16  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ε ναι, ακόμα και στα όνειρα είμαι πιο ρεαλιστής!

23/5/10 23:23  
Blogger George said...

μπορώ μπορώ!!!!!!!
Με ένα όρο όμως !!! Να θέλεις να τα περάσεις όλα αυτά!!!!
Εντάξει ??? Συμφωνείς???

Δεν είναι μεγάλος ο όρος μου!!!!

24/5/10 00:33  
Blogger mortal said...

Δεν τα έχει κάνει ακόμα;;; Απορώ...

24/5/10 02:27  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Θα της τα κάνει ο Μπράτης, ο "Μπάρκουλης του συνδικαλισμού"!

24/5/10 09:41  
Blogger marilia said...

Aσκαρούλη, ρεαλισμό σε Ρονταρικιά; τς τς τς!

Γιώργο, δεν το πολυκατάλαβα το σχόλιό σου, αλλά θα πω ότι κάθε ανάρτηση εδώ μέσα δεν πρέπει, καλά και ντε, να 'ναι ερωτική. ;)

mortal, κι εγώ απορώ. Τόσα χρόνια, τι κάνει;;;;

Ασκαρούλη, δε συμφωνώ με το να μου χαλάς το ποστ, αλλά θα υπερασπίζω και με την ίδια μου τη ζωή το δικαίωμά σου να λες ό,τι σου κατέβει! Ο Βολταίρος βέβαια πεθαίνει όταν πρόκειται να ποστάρεις... σερνάμενα τρωκτικά. Με πιάνεις, έτσι;

24/5/10 09:47  
Blogger νατασσΆκι said...

Αχ μικρό σνουπάκι, δύσκολα ζητάς...
(πολύ δύσκολα, σε βεβαιώνω)
:)

Φιλί
και... υπομονή, κι άσε το ρεαλισμό κατά μέρος, δεν είναι (πάντα) για καλό (μας)
;)

24/5/10 11:09  
Blogger marilia said...

Νατασσάκι, φοβάμαι πως ο ρεαλισμός είναι πάντα για κακό μας... Αλλά τι ρεαλισμό λες σε μία που μιλάει με διάφανα ανθρωπάκια, δελφίνια, ποντίκια, ήλιους, δέντρα κλπ;
Και, ψιτ, μεταξύ μας, δεν είμαι "μικρό σνουπάκι". Είμαι μεγάλο σνούπι. Κοντεύω τα 30. Αλλά σσσσςςς!

24/5/10 11:57  
Blogger Άιναφετς said...

Αχ και εγώ τα ίδια θέλω...και το εκφράζω!
Και αναρωτήθηκα: Πόσα από αυτά τα θέλω είμαστε άραγε ικανοί εμείς οι ίδιοι να δώσουμε;
ΑΦιλάκι!

24/5/10 19:13  
Blogger marilia said...

Μάγισσά μου, όλα αυτά τα... θέλουν κι άλλοι. Τους τα παρέχουμε. Το θέμα είναι: είναι όλα αντικείμενο συναλλαγής ή ανταλλαγής; Ο εθελοντισμός σαν ιδέα πάσχει, ε; :)

αρφ

24/5/10 20:40  
Blogger Catherine said...

Δυστυχώς, η εποχή μας είναι αυτή των οφελιμιστικών σχέσεων. Τα συναισθήματα δεν είναι πια οφέλιμα Μαριλία.
Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις! Εύχομαι να τα θέλεις όλα αυτά από μια εξαίρεση!

Καλή μας μέρα!

25/5/10 12:03  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Oh yes!

29/5/10 13:15  
Blogger marilia said...

Κατερίνα, μπα, δεν είναι εξαίρεση. "Σημαντικός άλλος" είναι και αυτό τον καθιστά... εξαιρετικό (μη @$%@$%ω). Αλλά όπως το κόβω... δεν υπάρχει περίπτωση να τα βρούμε, στον αιώνα τον άπαντα! Δε βαριέσαι...

Ταχυδρόμε μου, τυχερή! Πολύ τυχερή!

29/5/10 13:23  
Blogger Αννα said...

Eγω παλι δε θεωρω πως ζητας πολλα!!!Ζητας τα αυτονοητα για μενα...Ευχομαι να τα βρεις ολα μαζι γιατι το αξιζεις!!!


Χιλια ευχαριστω για το προχθεσινο "ιδιαιτερο"
Τα καταλαβα , ελυσα και αλλες τοσες μετα!!!


ΥΓ Η Μαριλια το εκανε αφιλοκερδως, μην τυχει και βλεπει η Αννουλα το ιστολογιο και εχουμε τρεχαματα...

30/5/10 11:40  
Blogger marilia said...

Άννα, αυτονόητα αλλά, δυστυχώς, δυσεύρετα! :)

Μην το συζητάς, Αννούλα! Ο τομέας που ζήτησες βοήθεια είναι ο αγαπημένος μου, παρόλο που το θέμα που συζητήσαμε είναι από τα πιο δυσνόητα ακόμα και για ενήλικες, πόσο μάλλον για 11χρονα! Ό,τι χρειαστείς στη διάθεσή σου, πάντα!

Όσο για το οικονομικό που έθιξες, ε, ναι, αφιλοκερδώς! Το πρωί ξύπνησα μάλιστα με την ιδέα να πληκτρολογήσω τις χειρόγραφες ασκήσεις που 'δωσα, κατά καιρούς, στα παιδιά μου και να τις βάλω στο eduportal για βοήθεια κι άλλων... "Πρωτακίων". Έπειτα σκέφτηκα να τις φτιάξω στο hotpotatoes και να τις βάλω και στην Πύλη και σε CD για καλοκαιρινή εξάσκηση των παιδιών μου. Θα πάρει όμως πολύ χρόνο γιατί έχω σχεδόν ξεχάσει τις καυτές πατατούλες...

30/5/10 11:50  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Μαριλού μου δεν θέλω να φανώ προκατειλλημένος, αλλά μήπως σου τα δίνει όλα αυτά, ή τουλάχιστον προσπαθεί να σου τα δώσει αλλά να μην μπορεις να τα δεις; Και ξαναλέω δεν θέλω να πως ότι είσαι αχάριστη, αλλά πολλές φορές υπάρχουν πράγματα που για πολλούς και διάφορους λόγους δυσκολευόμαστε να τα δούμε ενώ είναι μπροστά μας και έμπρακτα... (μιλάω απο προσωπική εμπειρία...δυστυχώς....)

2/6/10 14:27  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Α, ξέχασα, σνουποφιλί! :)

2/6/10 14:28  
Blogger marilia said...

Ηλία, "μικρέ" μου, χαίρομαι πολύ που σε βλέπω! Σε ό,τι λες έχεις δίκιο, αλλά στη δική μου περίπτωση δεν ισχύει.
Πέρασα, είδα ανάρτηση, θα επανέλθω να διαβάσω και να μάθω νέα σου, γιατί αυτή τη στιγμή το κεφαλάκι μου είναι... κουρκούτι! Μόλις γυρίσαμε από ολοήμερη εκδρομή. Ο, ναι. Τόσο ξεκούραστη... ;)

Και επειδή επανήλθες για να σνουποφιλήσεις... πιάσε ένα τρελά σβουριχτό σνουποφιλί, να κατσιάσεις! ;) Να ομορφοπερνάς! Πολύ!

2/6/10 17:12  
Blogger Mairyliscious said...

se eyxaristw gia tis euxes sou , euxomai na eisai eutuxismenh kai na exeis konta sou anthrwpus pu su dinoun estw kai liga apo ta parapanw!

9/6/10 11:20  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home