webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

12.6.10

Δίλημμα

Η... "μπουμπούλα" μας πρόκειται να βαφτιστεί εντός ολίγων ημερών κι εγώ σκέφτηκα να της φτιάξω κάτι για το δωμάτιό της με τα... χεράκια μου. Για να είμαι ειλικρινής, σκέφτηκα να βρω μια εικόνα κατάλληλη για παιδικό δωμάτιο, να την αποτυπώσω με καρμπόν πάνω σε καμβά και μετά να βάλω ζωηρά χρώματα. Προημερών βρήκα από τη σελίδα paidika.gr αυτό το αστείο ψαράκι. Μεγάλωσα στο φωτοτυπικό και χρωμάτισα με ξυλομπογιές για να δω πώς θα φαίνεται. Μπερδεύτηκα όμως και έχω δίλημμα. Εσείς ποιο προτιμάτε; Έχετε καμιά καλύτερη ιδέα;

Ευχαριστώ,
η... χαζοθεία


Update:

Καλή η πρώτη απόπειρα; Εγώ πάντως το διασκέδασα! Να αρέσει άραγε στην μπέμπα; :):)


10 Comments:

Blogger Magda^_^ said...

Μια χαρά είναι αυτό! Νομίζω είναι πολύ καλό για παιδικό δωμάτιο!Ειδικά τα χρώματα στο πιο μικρό που είναι τέλεια:)) Αν ψάχνεις άλλη ιδές μπορείς να κάνεις κάτι σε πριγκίπισες ισως?

Εδώ έχει μερικές εικόνες:
http://disneyprincesspictures.blogspot.com/

Πολλά φιλιάαα!

12/6/10 07:05  
Blogger marilia said...

Μαγδάκι, καλωσόρισες κι από τα μέρη μου. :) Ρακί, όπως συνηθίζω, δε σε κερνώ γιατί είσαι Μαγδάκι. ;):):) Για να είμαι ειλικρινής, δε μ' αρέσει καθόλου το θέμα της νεράιδας. Ούτε της πριγκίπισσας. Και ενώ στο δικό μου δωμάτιο γίνεται... του φούξια, στο παιδικό, αυτό το ροζ κουφετί με κουράζει απίστευτα. Προτιμώ ουδέτερα, κοινά και για τα δύο φύλα, χρώματα και ανάλογα θέματα. Το ψάρι μ' άρεσε, χωρίς να ισχυρίζομαι ότι "αυτό είναι κι άλλο δεν είναι" και, θα συμφωνήσω μαζί σου, τα χρώματα του μικρού με ικανοποιούν περισσότερο. Λες...;

σμουτς

12/6/10 07:55  
Blogger George said...

εγώ θα πρότεινα το μικρό ψαράκι και αν ήθελες να είναι λίγο πιο μεγάλο να βάλεις δύο μικρά ψαράκια σε διαφορετικούς χρωματισμούς!!!!
Την καλημέρα μου!!

12/6/10 08:35  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Σε όλους το μικρό ψαράκι αρέσει περισσότερο, αλλά να το ταϊσεις λίγο να μεγαλώσει!

12/6/10 10:07  
Blogger marilia said...

Τελικά τάισα το μικρό και... παχούλεψε μάνι μάνι. Το σχεδίασα με καρμπόν στο καδράκι, πέρασα το περίγραμμα με... γκλιτεράτο στυλό και έβαψα... όσο μπορούσα πιο προσεχτικά. Έκανα λάθος το χρώμα της μύτης όμως και θα περιμένω να στεγνώσει για να περάσω το σωστό από πάνω. Μετά θα το βάλω και στο... νερό και θα 'ναι έτοιμο! χι! Πλάκα είχε!

12/6/10 21:07  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

πολύ ωραίος ο "θαλασσούλης-χοντροχειλούλης"!

12/6/10 23:56  
Blogger ΓΩΓΩ said...

Πολυ καλη η αποπειρα !!! Το εχεις φτιαξει τοσο καλα που μονο για αποπειρα δεν φενεται!!!Μπραβο Μαριλία πολυ γλυκια χειρονομια για μια γλυκια μπεμπουλα!!!Πολλα φιλια και με το καλο η βαπτιση!!!

14/6/10 16:07  
Anonymous Ανώνυμος said...

σούπερ το τελικό!! και στο δικό μου δωμάτιο θα το έβαζα κι ας είμαι... ε...δεν θα σου πω πόσο χρονών είμαι ;-))

16/6/10 15:41  
Blogger Άιναφετς said...

Εμένα πάντως μου αρέσει έτσι...και εμείς έχουμε βαφτίσια την Ίριδα-Αναστασία στις 21 Αυγούστου στην Σκιάθο!
Για κόπιασε που σου έχω δροσερό δωράκι!
ΑΦιλάκι!

16/6/10 20:15  
Blogger marilia said...

Ασκαρδαμυκτί, κι εμένα μ' αρέσει πολύ! :)

Γωγώ, πρώτη φορά επιχειρούσα κάτι τέτοιο, αλλά δεν ήταν ούτε δύσκολο, ούτε άσχημο το αποτέλεσμα. Ελπίζω να αρέσει και στην μπουμπού. :)

global, μεταξύ μας, κι εγώ θα το 'βαζα στο δωμάτιό μου, ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ!!! χαχαχαχαχα! Το "σώζει" μόνο ότι το δωμάτιό μου είναι φούξια και δεν ταιριάζει χρωματικά. Το επόμενο όμως... μπορεί να προσαρμοστεί καταλλήλως! χιχιχιχιχιχι!

Μάγισσά μου, με το καλό η βάφτιση της κούκλας σας! Κι ευχαριστώ για το ευωδιαστό δωράκι! Όλοι δώρα μου κάνουν αυτές τις μέρες! Να δω πώς θα τα ανταποδώσω... :)

16/6/10 20:45  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home