webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

29.5.11

Απρόσμενος επισκέπτης

Όντυ, Παπαγκένο μου, ποιος είναι αυτός ο ατρόμητος, μικρούλης ψυχουλάκης που μας έχει επισκεφτεί από το πρωί; Πρώτα πήγε στην αδερφή μου και, μόλις άνοιξα παντζούρια, ήρθε και σε μένα. Τι θέλει; Ήρθε για να μας προσέχει ή για να τον προσέχουμε; Θα πάρω το βιβλίο μου και θα διαβάσω στον καναπέ, έτσι, για παρέα και για να τα... λέμε με τον επισκέπτη μου. Όσοι πιστοί...






Γλυκουλοπλασματάκι!...

15 Comments:

Blogger Odysseas said...

Τον βρίσκω σωστό!
Όπως πρέπει "αγόρι"!
Τα κορίτσια θα επισκέπτεται!
Ένας όμορφος αρσενικός σπίνος!

29/5/11 14:46  
Blogger Odysseas said...

Σε παλιότερο πόστ μου με το όνομα "Πυλαία" , η πέμπτη φωτό δείχνει έναν αρσενικό σπίνο και η έκτη έναν θηλυκό.
http://nagr.blogspot.com/2007/12/pylaia.html

29/5/11 15:00  
Blogger marilia said...

:) Ευχαριστοφιλάκι, Όντυ! Η μικρή, ανόητη τον βάφτισε κιόλας! Επαμεινώνδας! Βέεεεεβαια! Τώρα δεν το ρωτήσαμε αν του αρέσει, αλλά αφού η αδερφή μου έχει πάρει το κολάι της νονάς... Να μας ζήσει! :):)

29/5/11 16:54  
Blogger Άιναφετς said...

Σημαδιακό....
Θα σου εξηγηθεί, στη πρώτη πανσέληνο...πρόσεχε όμως την έκλειψη...χαχα!
Η "όποια" ανάγνωση, καλό σημάδι!!!
Να σας ζήσει!
ΑΦ! :))

29/5/11 18:11  
Blogger marilia said...

Μαγισσούλα, μάλλον είμαι σε σύγχυση γιατί δεν κατάλαβα απόλυτα τι λες... Πάντως, σ' ευχαριστούμε. Με την αδερφή μου κόλλησε περισσότερο ο... νεαρός. :)

29/5/11 18:18  
Blogger mahler76 said...

τι γλυκούληηηης

29/5/11 18:31  
Blogger Άιναφετς said...

Όταν εμφανίζεται έτσι μαγικά ένα πουλί...οι μάγισσες το θεωρούν οιωνό καλών ειδήσεων...τώρα η πανσέληνος και η έκλειψη του Ιουνίου, είναι τα δικά μου μαγικά!!!
ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

29/5/11 18:36  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Τολμηρότατος ο ... σπίνος!

29/5/11 18:56  
Blogger marilia said...

Μαλεράκο, δεν είναι πολύ όμορφος;;; :)

Άιναφετς, κάνε τα μαγικά σου μπας και μας εύρει τίποτα καλό! :)

Ασκαρδαμυκτί, γιατί "τολμηρότατος"; Δεν είχαμε καμιά κακή πρόθεση. Ίσα ίσα! :)

29/5/11 20:21  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Kαλό σουβλάκι θα γινόταν!

29/5/11 22:14  
Blogger marilia said...

Μου τη δίνεις, λέμε! Γκρρρ!

29/5/11 22:24  
Blogger Βίκυ said...

Υπάρχουν κάτι πλ-άσματα!

Φιλί!

30/5/11 21:35  
Blogger mortal said...

Ωραίος ο σπίνος σου αλλά ...πουλί!

31/5/11 02:07  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Πουλί τι άλλο? χεχε
Εμένα έψαχνε marillitsa μου

τσιου???

31/5/11 12:49  
Blogger marilia said...

Βίκυ, δεν είναι γλύκας; :)

Ενώ εγώ, mortal μου, είμαι κουτάβι, ε; :) Σωστά, δεν ταιριάζουμε! χεχε

Κοτσυφάκο, είδε που χάθηκες πάλι και είπε να σε αναζητήσει. :)

Πάντως χθες δεν τον είδα...

31/5/11 15:17  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home