webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

17.7.12

Μαρι-λία



 Μέρα που 'ναι σήμερα, λείπω απ' το σπίτι μου κι έχω πάρει, κυριολεκτικά, τα... βουνά για να δω ανθρώπους και τόπους αγαπημένους. Δε γίνεται όμως ν' αφήσω και το e-σπίτι μου χωρίς κέρασμα... 

Υλικά απλούστατα για δροσερογλυκό εύκολο, απ' τα χεράκια μου. Του μαύρου - άσπρου, πάντοτε. Μα, κατά βάθος, πάντα των κατακόκκινων στιγμάτων. Πάρτε... κουταλάκι. ;) 
 

δροσερογλυκό

Κι αν στις γιορτές, λέτε, εύχονται με λίγο αλκοόλ... teajito από στέκι αγαπημένο της πόλης. Να αγκαλιάζουν οι μελωδίες τα χαχανητά και τα βλέμματα. Να σκεπάζουν προβληματισμούς και σκέψεις. Μμμμ! Δροσερόοοοοο!!!! 


          



δροσεροποτό


 Μα επειδή οι αδυναμίες δεν κρύβονται... γλυκοποτάκι κανείς;;;


μεγάλες αγάπες


 Τι; Χωρίς κρασάκι θ' άφηνα τους φίλους μου; Τςτςτς! Να 'χα, λέει, όσους αγαπώ γύρω απ' αυτή την ελιά, να δρόσιζε το κρασάκι τη ζεστασιά της παρέας...!!! 


κρασάκι

Χρόνια πολλά σ' όλες τις Μαρίνες! ;)

Επέλεξα να... μου κάνω δώρο για σήμερα βόλτα στην πόλη της καρδιάς μου, τα Γιάννενα!
Νεότερα... προσεχώς! ;)

5 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ρετσίνα Μαλαματίνα δεν "παίζει";

Ευχοφιλάκια!

18/7/12 23:31  
Blogger Άιναφετς said...

Χρόνια πολλά Μαρι-λία!!! και από εδώ!
Να ομορφοπερνάς (έτσι εύχεσαι και εσύ!) όπου και να είσαι!
ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια γιορτινά!

19/7/12 17:08  
Blogger Άιναφετς said...

Α! ξέχασα το γλυκό νοστιμότατο, εγώ θα του έβαζα λίγη ακόμα ζάχαρη!

19/7/12 17:11  
Blogger dreamteamk9 said...

Χρόνια πολλά και χαμογελαστά, Μαρίνα! :)

19/7/12 18:02  
Blogger marilia said...

@ Ασκαρούλη, αφού ξέρεις τα γούστα μου. Αλλά πάλι αν θες ρετσίκα, καλά και ντε... ε, κάτι θα κάνουμε! ;)
Ευχαριστοφιλάκι. ;)

@ Άιναφετς, ευχαριστώ! Ομορφοπέρασα όσο ποτέ νομίζω!!! Και στο γλυκό δε βάζουμε πολλή ζάχαρη γιατί παχαίνει!

@ Ματούλα, ευχαριστώ πολύ! Μόλις επέστρεψα από το... ταξίδι του τρελού! χιχιχιχι! Νάνι τρέχοντας!!! ;)

26/7/12 08:02  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home