webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

23.4.07

Χρόνια Πολλά, Γιώργο!


Στο Γιώργο, που γιορτάζει σήμερα, χρόνια πολλά και γλυκά!


Μες στη μεγάλη μπλογκογειτονιά
βρήκα μια ήρεμη, μικρή γωνιά
ήσυχη, ευχάριστη, ρομαντική
κι είχε του Γιώργου την υπογραφή
Γλυκούλη, σου εύχομαι "Χρόνια Πολλά"!

Ποιήματα, μα και πεζά,
λουλούδια μοσχομυριστά,
ό,τι θελήσεις θα το βρεις
μέσα στο μπλογκ του σαν θα μπεις.
Για δες, σου στέλνω μια αγκαλιά!

Το ποστ αυτό, εκτός τις ευχές,
θέλει να "στείλει" και τις κουτσουπιές
που μήνα κόντεψαν εδώ κλείσουν
και παραλίγο να μας διαλύσουν
παρόλο που 'ναι τόσο γλυκές...


Ελπίζω να μη βαθμολογήσεις αυστηρά, έτσι; Εδώ για πάρτη σου διώξαμε τις κουτσουπίτσες!!! Αλλά, τι να κάνουμε; Ένα e-Γιώργο έχουμε, να μην του ευχηθούμε να ζήσει; ;):)

26 Comments:

Blogger George said...

Τώρα εγώ τι να πώ?
Ένα δάκρυ χαράς στα μάγουλα κυλά. Είναι τόσο όμορφο και τρυφερό που μου πήρε την λαλιά.
Ένα ποστάκι ευχή για μένα και μάλιστα κόντρα στις κουτσουπίτσες τις λατρεμένες.
Το ευχαριστώ φαντάζει λίγο, πολύ λίγο.
Μα και ότι ευχή να πώ θα είναι μάλλον υπερβολική.
Θα μου επιτρέψεις να χαρίσω τουλάχιστον μια γλυκειά αγκαλιά και ένα φιλάκι.

23/4/07 15:20  
Blogger marilia said...

Oooπ! Ήρθαν κιόλας!!! :):):):):)
Να είσαι καλά και να ομορφοπερνάς!!!

Μμμματς! ;)

23/4/07 15:30  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Να τον χαιρόμαστε τον τρυφερούλη μας!
Μμμμμμμμμμμμουατς στον e-Γιώργο μας, μα και σε σένα για την τρυφερή σου ψυχούλα, Γλυκειά δασλάλα που 'χεις τα μαλλιά σου σκάλα....
Γλαρένιες αγκαλιές

23/4/07 16:40  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Από τη συγκίνηση έπαθα ...πληκτρο-σαρδάμ

23/4/07 16:43  
Blogger kelly alamanou said...

χρόνια πολλά στο Γιώργη(δεν πειράζει που δεν τον ξέρω)
Αφού τον ξέρετε εσείς και τον αγαπάτε..
καλό μας βράδιιιιι

23/4/07 18:54  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Γλυκεια δασκάλα Καλησπέρα

24/4/07 00:14  
Blogger George said...

Γλαρένια, Ροδούλα, Τάσο σας ευχαριστώ για τις ευχές σας. Η φίλη μας η μαριλίτσα είναι εκπληκτική μου έχει κάνει πανέμορφα δώρα. Δεν σας κρύβω οτι με έκανε να κυλήσει ένα δάκρυ χαράς. Πως να το ξεπληρώσω τώρα εγώ? Σας ευχαριστώ όλους μα ιδιαίτερα στην Μαριλία μου. Το μου πλέον το βάζω μόνος μου. Σε ευχαριστω.

24/4/07 01:10  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τυχερέ, george !
Πρώτο τραπέζι, πίστα , απόψε !
Χρόνια Καλά, ρε !

sfentona

24/4/07 01:53  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

... εχάσαμεν τις κουτσουπιές
για ενός Γιώργου
τις φλογερές ματιές!

Γειά σου Σνουπίτσα ποιήτρια!

Και συ ρε Γιώργο.... τώρα στα σαράντα σου έγινες αρσενική μούσα!
(και βρήκες τη ... μουσίτσα σου!)

24/4/07 09:11  
Blogger marilia said...

Πείτε χρόνια πολλά στον άνθρωπο και αφήστε τις... μούσες, τα... μούσια και τις... μουσίτσες! Άντε, μπράβο!

Υ.Γ. Ποιες ματιές ρε Ασκαρδαμυκτούλη; Σαν πως τον έχω δει και ποτέ; Ή μήπως έχω δει και κανένα σας; :):):):):) Πάντως αν καλά και ντε θες κουτσουπιές, να τις ξαναβάλω να φαίνονται! χιχιχι!

Άντε φιλιά σε όλους σας! ;)

24/4/07 11:20  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μαριλίτσα, έχεις σκοπό να γιορτάσεις του "αϊ Γιωργιού" κανα δυο μηνάκια άλα "αγία Κουτσουπία"¨;

24/4/07 22:22  
Blogger marilia said...

Μη με ζορίζεις! Έχω και μια "α" ηλικία, όπως λέω και στα πιτσιρίκια μου το πρωί! :):):):):) Και εκτός από την "α" ηλικία, έχω και "β" πιτσιρίκια να φέρω βόλτα! Έχω κάτι διώνυμα για αξιοποίηση, αλλά δεν ξέρω πώς να τα αξιοποιήσω, τρομάρα μου! Θα προσπαθήσω το ΣΚ, γιατί δύο μέρες τώρα, τα ματάκια μου κλείνουν από τις 12!!!

24/4/07 22:30  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Επιτέλους μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε να e-γράφεις! Χρόνια πολλά και στον Γιώργο αν και καθυστερημένα!

24/4/07 23:07  
Blogger marilia said...

Ηλία, βαλτώσαμε! Κάτι οι διακοπές, κάτι οι επισκέψεις, κάτι που τρέχω και δε φτάνω να συμμαζέψω τα τερατάκια μου... πάει το γράψιμο. Έτσι όμως έχω χρόνο να σας απολαμβάνω! :)

24/4/07 23:14  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μαριλάκι, δεν σε ζορίζουμε γλυκό μας!
Άλλωστε, με τις καθυστερήσεις σου μας δίνεις το χρόνο να σου γράφουμε ποιηματάκια!
Άσε λοιπόν τον "άι Γιώργη" κάμποσο καιρό, να σου κάνουμε τα σχόλια "ποιητική συλλογή"...

Αμάν... τι σιδηρόδρομος με περιμένει! Βγάλτον ρε Μαριλάκι, πλιζ...

25/4/07 08:40  
Blogger marilia said...

Ευχαριστημένος τώρα;

25/4/07 15:06  
Blogger david santos said...

O dia 25 de Abril de 1974 foi o dia do derrube da ditadura fascista em Portugal, a chamada REVOLUÇÃO DOS CRAVOS, e a queda do (poder) dos inimigos do povo. 25 de Abril, sempre.

Day 25 of April of 1974 was the day of it knocks down of the dictatorship fascist in Portugal, the call REVOLUTION OF the flowers, and the fall of the power of the enemies of the people. 25 of April, forever!
يوم 25 نيسان 1974 كان يوم تقرع عليها من الديكتاتوريه الفاشيه في البرتغال والدعوة للثورة الزهور ، وسقوط سلطة أعداء الشعب. 25 نيسان ، الى الابد!


День 25 апреля 1974 года, в день он постучит в воздухе фашистской диктатуры в Португалии слово О РЕВОЛЮЦИИ цветы, и падение власти враги народа. 25 апреля, навсегда!
Le jour 25 d'avril de 1974 était le jour de lui frappe vers le bas du fasciste de dictature au Portugal, de la RÉVOLUTION d'appel des fleurs, et de la chute de la puissance des ennemis du peuple. 25 d'avril, pour toujours !
Tag 25 von April von 1974 war der Tag von ihm klopft unten vom Diktaturfaschisten in Portugal, von der Anruf REVOLUTION der Blumen und vom Fall der Energie der Feinde von den Leuten. 25 von April, für immer
25天41974年的一天,它拍下來的法西斯獨裁政權,葡萄牙 號召革命的鮮花,秋天的權力得到人民的敵人. 25日,永不停息

25/4/07 16:51  
Blogger marilia said...

Παρακαλώ;

Να το πω κρητικά; Ίντα γίνεται έπαέ;

25/4/07 16:55  
Blogger George said...

Σου έχω πεί οτι μ'αρέσουν τα κρητικά?

25/4/07 18:57  
Blogger marilia said...

Αλήθεια; Εμένα μόνο να τα χορεύω μ' αρέσουν! χιχιχι! ;Ρ Και πάρε και ένα ανέκδοτο που έλεγα στους συμφοιτητές μου στα Γιάννενα:

Ο μπόμπιρας στον πατέρα του:
-Μπαμπά, τι είναι "εθνικιστής";
-Ε, να, παιδί μου, αυτός που θαρρεί ότι ο τόπος του είναι καλύτερος από την Κρήτη!

Σημείωση: Όταν έλεγα αυτό το ανέκδοτο, τυχαία πάντα, φορούσα κι ένα κρητικό μαύρο μαντίλι στην πλάτη, έτσι, για να φαίνεται από την μπλούζα! χιχιχιχιχιχιχιχι! :):):):)

25/4/07 19:40  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ουφ... ανασάναμε!
Μπράβο ρε Μαριλίτσα!
Τί ωραία που έγινε ξαφνικά η ζωή εδώ μέσα χωρίς asjhgeuiwtoxcbv...

25/4/07 22:18  
Blogger George said...

Άσκαρ που σε χάνω που σε βρίσκω στο μπλογκάκι της Μαριλίτσας τριγυρνάς. Τι θα γίνει; Σπιτικό δεν έχεις; Άντε και κάπου πήρε το αυτί μου το Μαράκι σου να σε ζητάει.
Μαριλίτσα μην του δίνεις και εσύ πολύ θάρρος. Είναι ικανός να στήσει κανένα αντίσκηνο εδώ μέσα και κάθε πρωί να απαγγέλει τραγουδιστά το τροπάριο της Κασσιανής. Και να σηκώνει και το λάβαρο της επαναστάσεως. "Ελευθερία ή Θάνατος"

27/4/07 17:22  
Blogger marilia said...

Βρε Γιώργο, τι θάρρος δίνω και μάλιστα το βρίσκεις και πολύ; Στους φίλους δε "δίνουμε θάρρος", το παίρνουν από μόνοι τους! Ή για να 'μαι πιο ακριβής... τους ανήκει δικαιωματικά! ;):):):):):):)

Ξαρρώστησες ή να στείλω κι άλλο ιαματικό φιλάκι;

27/4/07 20:28  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Ωωω! Δε το είχα δει αυτό το ποστάκι! Χρόνια πολλά ξανά και απο εδώ!

28/4/07 00:31  
Blogger George said...

Δεν στέλνεις κανένα ακόμα γιατί άρχισε να με ξαναπιάνει η χαζοαρρώστεια μου;

28/4/07 16:37  
Blogger marilia said...

Μωρέ εγώ να στείλω, αλλά μήπως να πήγαινες και σε κάναν γιατρό, βρε Γιώργο; Λέω τώρα εγώ...

Μμμαααααατς!

28/4/07 16:41  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home