webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

18.12.09

Κέικ το Ίσιο!



Αυτή τη φορά... ισορροπήσαμε! :) Κέικ με κανέλα και μήλο.
Νόστιμοοοοο!!! Αν και υποψιάζομαι ότι ήθελε περισσότερο baking powder...
Μάλλον το επόμενο που πρέπει να πάρω είναι μια ζυγαριά και μια σπάτουλα για το μίξερ, γιατί σήμερα ένιωσα σαν το Uri Geller!!! Μου λύγισε το κουτάλι!!! :)

Ποιος θέλει κομματάκι;;;; Αν πάλι κάποιος δεν αρκείται στο ένα και μοναδικό κομματΆΚΙ που θα του δώσω και θέλει όοοοοοοοοοολο το κέικ δικό του, δεν έχει παρά να το φτιάξει! Συνταγή είναι κατάλληλος να δώσει ο Ηλ. Μαμαλάκης κι όχι εγώ, γι' αυτό ρίξτε ματιά εδώ. ;)

14 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μαριλίτσαααα...τη συνταγή και γρήγορα
;-))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

19/12/09 00:41  
Blogger marilia said...

Γλαρένια, είναι γιάμμιιιιιιιι! Έβαλα σύνδεσμο για τη συνταγή. Εγώ άλλαξα τα εξής:
*αντί για 4 αβγά, έβαλα 3
*αντί για ρούμι στα μήλα, έβαλα μαύρη βότκα
* δεν ήξερα πόσο είναι τα 6 γρ. μπέικιν και έβαλα μισή κουταλιά σούπας περίπου...

Την άλλη φορά -γιατί θα το ξανακάνω, μου άρεσε!- θα ανακατέψω και όλα τα μηλαράκια στο μίγμα, πριν το βάλω στη φόρμα γιατί τώρα μαζεύτηκαν όλα στο κάτω μέρος...

Για δοκίμασέ το, έχει πλάκα! χι!

19/12/09 08:55  
Blogger mahler76 said...

eeee εγώ γιατί τα βλέπω και τα 2 ίδια?

19/12/09 11:03  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μαλεράκο, βγάλε από τα μάτια τα ακουστικά και θα δεις τη διαφορά!

19/12/09 12:20  
Blogger mahler76 said...

@Ασκαρδαμυκτί
δεν μπορώ, ακούω τσίτα Κάλλας και έχω αισθανθεί!!!

19/12/09 13:28  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Χαμήλωσε λίγο την ένταση!
Η Μαριλίτσα ακούει Καζαντζίδη!

19/12/09 18:49  
Blogger mahler76 said...

ε δεν πειράζει, το μπλόγκ σου είναι πολυσυλλεκτικό σαν το ΣΥΡΙΖΑ χαχαχαχαχα

19/12/09 20:02  
Blogger marilia said...

mahlerako, σε έκανε ο άλλος σαν τα μούτρα του και πολιτικολογείς παντού;;; Πάντως, όχι, Καζαντζίδη δεν ακούω! Ούτε όμως και Κάλλας. Όσο για το κέικ... δες, καλέ: το δεύτερο είναι ίσιο!!! Δε γέρνει στο πλάι! Και πού να δεις τα μελομακάρονα που έφτιαξα με τη μαμά! Πολύ γιάμμι σου λέωωωωωωωωωω!!!

19/12/09 20:07  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

H Μαριλίτσα δεν είνα ΣΥΡΙΖΑ, είναι ΑΝΤΑΡΣΥΑ!

19/12/09 21:34  
Blogger ΑΧΤΙΔΑ said...

Εγώ το ..κόβω για πολύ νόστιμο έστω και λίγο λοξό! Άλλωστε μη ξεχνάς...και τα ..ανώμαλα έχουν την ομορφιά τους!

19/12/09 21:56  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Πάει... χάλασε κι η Αχτίδα!

19/12/09 21:58  
Blogger marilia said...

Αχτιδούλα, μη λες τέτοια και ντρέπομαι, μετά τα δικά σου! :$:$:$ Πάντως το λοξό δε μου άρεσε γευστικά -άρεσε στον μπαμπά μου όμως-, ενώ το... ίσιο, με το μήλο, με ξετρέλανε, όπως και τη μαμά μου. ;)

19/12/09 22:00  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ωραία, θα τη φτιάξω

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

20/12/09 23:58  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Σιγά μη σ' αφήσουν εσένα οι αγκαλιές να βρεις χρόνο για κέικ!

22/12/09 22:57  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home