webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

17.11.06

Η... 18Ν ξαναχτυπά!

Παρόλο που αύριο, 18 Νοεμβρίου, είναι τα γενέθλιά μου, μερικοί μερικοί, παρωνύμια δε λέμε, άβαταρ δε θίγουμε, έχουν πεινάσει. Γι' αυτό... επέσπευσα το κέρασμα που είχα τάξει! Τουρτίτσα παρακαλώ!!!

Θερμά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ το... ζαχαροπλάστη Στέλιο Τρουλινό, Πολιτικό Μηχανικό του Δήμου Θραψανού, εκεί στο Νότο. (Δε θα σε πετύχω πουθενά;;; Θα τα πούμε από κοντά!!!! Άκου... κωλόγρια στα 25! τςτςτς!)
Πολλά, γλυκά, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και στο μάντη Τειρεσία, για τους ευοίωνους χρησμούς που μου έστειλε!!!

Αγαπητοί μου blogόφιλοι... η Αναστασία! Συναδέρφισσα από το Αίγιο, αρκετά... νεούλι, η οποία με άφησε άφωνη πριν από λίγο. Το δώρο της για τα γενέθλιά μου μέσω... sms:

Ευχές θα σου 'δινα πολλές
αν ήμουνα κοντά σου
και θα 'φερνα το δώρο μου
για τα γενέθλιά σου.

Συμπάθα με για τη φυγή
μα πες μου πώς να αρνηθώ
όταν... μαμά, μπαμπάς και αδερφοί
"έλα λιγάκι να σε δω!"

Η μοίρα έτσι το 'θελε
κι όλοι οι Θεοί του κόσμου
τη μέρα τούτη τη λαμπρή
να μη γιορτάσουμε μαζί
η τούρτα να μη φαγωθεί
να μη σε πούμε "μια σοφή"!

Ευχές πολλές κι ολόψυχες
μπορώ όμως να σου δώσω
γιατί το SIΕMENS με βοηθά
τη λύπη να σου διώξω!

Χρόνια πολλά σου το λοιπόν
και κάθε ευτυχία
γιατί αξίζει το καλό
στη super Μαριλία

(Προσπάθεια απόδοσης ελάχιστου φόρου τιμής σε μία ποιήτρια)


Δεν είναι υπέροχη;! Την ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θερμά, αν και δεν είμαι ποιήτρια, ούτε πρόκειται να γίνω ποτέ! Εγώ, ένα κοινό, θνητό webzobbie είμαι! :$ (και μάλιστα ντροπιαράκι)

28 Comments:

Blogger teiresias said...

Χρόνια Πολλά και γλυκά σαν κι εσένα Μαριλία μου...
Ευχαριστώ για τις ευχαριστίες και για το κέρασμα...

17/11/06 23:24  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ μάντη μου!!!! Μμμμμααααααατς!

17/11/06 23:25  
Anonymous Ανώνυμος said...

Παίρνω το πρώτο κομμάτι.
"ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" μικρούλα ..... των 25 χρόνων.
Όσο για το σκίτσο ....ας μην κάνω σχόλια.

17/11/06 23:26  
Blogger marilia said...

Τειρεσία μου, μου επιτρέπεις να κεράσω πρώτα τον... παλιό; :Ρ:Ρ
Ένα μεγάαααααααααλο κομμάτι τούρτας στο ΓιάννηΜμμ γιατί με είπε "μικρούλα"!!! χιχιχι! Μμμααααααααατς!

17/11/06 23:32  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

χρονια πολλλάαααααααα
μαριλιακι !!!
εγώ θέλω κομματακι τουρτας με παιχνιδάκι επανω ..εστω αντε με φραουλίτσα!!
Πάντα γερή και δυνατή να είσαι!
(ΛΛ)
<
~~

17/11/06 23:47  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τα καλυτερότερα..
Η τουρτίτσα σου είναι light;Για να δώσω και στην αδερφούλα μου(αργυρένια)..
Να τα εκατοστήσεις συναδέλφισσα.

18/11/06 00:03  
Anonymous Ανώνυμος said...

E, αφού πήρε ο καθένας το κομμάτι του, να πω κι εγώ ?
ΧΡΟΝΙΑ ΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ !
ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ !

18/11/06 02:38  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ πολύ Σέβα! Να με συμπαθάς, αλλά τα παιχνιδάκια θα τα κρατήσω ΟΛΑ ΕΓΩ! Εσένα σου χαρίζω τις φραουλίτσες! χιχι! Μμμαααατς!

18/11/06 09:34  
Blogger marilia said...

Oooo! Συνάδερφε theofil σ' ευχαριστώ! Χαίρομαι που σε e-γνωρίζω! Μέχρι τώρα μόνο με το... τρελοκομείο την αδερφή σου μιλούσα! Καημενούλη, ψυχραιμία και υπομονή! Ξέρω από... αδερφούλες! Έχω κι εγώ! χιχιχι! Τουρτίτσα δώσε της άφοβα! Είναι light γιατί... δε θα μπορούσε να είναι κάτι διαφορετικό. Το κομμάτι με το μανταρίνι στην Αργυρένια, παρακαλώ!

18/11/06 09:35  
Blogger marilia said...

Ανώνυμε ευχαριστώ για τις ευχές! Πάρε τουρτίτσα... :)

18/11/06 09:56  
Blogger linos said...

Μαριλιώ, σου εύχομαι χρόνια πολλά, γεμάτα επιτυχία και ευτυχία και όλα τα όνειρά σου να βγαίνουν αληθινά.
Δε γίνεσαι ..γριά, αλλά νέα κάθε μέρα. Και μπορείς να εξολοθρεύσεις τους ..εισβολείς: http://www.bluemountain.com/display.pd?prodnum=3093952&path=34977&bfrom=1&va=1

Το κομματάκι με τη σοκολάτα, πλιζ!!!!

18/11/06 12:45  
Blogger marilia said...

Δε ντρέπεσαι ρε σκουληκοΛίνο;

Εγώ old;;; Εγώ;;;;;;;; Το "μωρό" σας;;;;;;; τςτςτςτς! Τούρτα με σοκολάτα, αλλά... μικρό κομματάκι!!!!!! χιχιχιχι! :):):):):)

Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!

18/11/06 12:58  
Blogger Socrates Xenos said...

Μακάρι κι άλλοι να `χουν κάνει τόσα πολλά στα 25

Χρόνια Πολλά Μικρούλι!

18/11/06 14:16  
Blogger marilia said...

Σ' ευχαριστώ πολύ Σωκράτη! Να είσαι καλά! :)

18/11/06 14:47  
Blogger MaYaMaYa said...

χρόνια πολλά και καλά, κουκλίτσα! Ο,τι επιθυμείς!

18/11/06 21:52  
Blogger marilia said...

Σ' ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά mayamaya! :)

18/11/06 21:55  
Blogger Θεοδόσης Βολκώφ said...

Βρε συ!!! Χθες γιόρταζα κι εγώ!!! Έχουμε ίδια μέρα γενέθλια!!!
Χρόνια σου πολλά, καλή μας Σκορπίνα!!!!


Βολκώφ

19/11/06 13:33  
Blogger marilia said...

Ιιιιιιιι!!!!! Αλήθεια;;;;;;;!!!!!
Πάμε για δεύτερο γύρο τούρτας;;; Έλαααα, θα βάλουμε μαζί και τα κεράκια, ένα ένα, όχι με αριθμούς, έτσι, για να κάνουμε την τούρτα... γραβιέρα!!!! Εεεε;;;;;!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΟΔΟΣΗ!!! Ό,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!! :):):):):):):):):):):)

19/11/06 13:45  
Blogger Θεοδόσης Βολκώφ said...

Γραβίερα δε λες τίποτα!!! Η αφεντιά μου χρειάζεται και πολλά μάλιστα, 26... Αστα να πάνε...

Βολκώφ

19/11/06 14:09  
Blogger marilia said...

Ε, πώς κάνεις έτσι; Εμείς να 'μαστε καλά και ας χρησιμοποιήσουμε και... μανουάλι!!! ;););):):):):):):)

19/11/06 14:24  
Anonymous Ανώνυμος said...

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUU
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
HAPPY BIRTHDAYYYYYYYYYYYYY SWEET MARILIAAAAAAAAAAAAAA
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

19/11/06 14:55  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ Όσπριό μου!!! :):):):):) Φιλί στο φλοιό, ρεβιθάκι μου! :)

19/11/06 15:54  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρονια σου πολλα (εστω και καθυστερημενα)

19/11/06 22:03  
Blogger marilia said...

Να 'σαι καλά, Νικόλαε! Δεν πειράζει, υπάρχει άφθονη τούρτα, όπως βλέπεις... Φρόντισε ο Στέλιος γι' αυτό! ;)

19/11/06 22:16  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μαριλία , χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία! Ό,τι επιθυμείς!!!

19/11/06 23:21  
Blogger marilia said...

Σ' ευχαριστώ καλέ μου 00000! Να 'σαι καλά! :)

19/11/06 23:34  
Blogger elenitheof said...

Αγαπητή Μαριλία, χρόνια πολλά και να 'σαι πάντα καλά, χαρούμενη και κεφάτη.

20/11/06 22:15  
Blogger marilia said...

Σ' ευχαριστώ πολύ elenitheof! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς! Χάρηκα που πέρασες! :):)

20/11/06 22:30  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home