webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

7.11.06

κουταβοαρρώστιες


Τα κουταβάκια σίγουρα
είναι μια μου αγάπη
γι' αυτό κι εδώ επέλεξα
για εικόνα ένα σκυλάκι

Μύτη ξηρή, μάτια θολά
θερμόμετρο στο στόμα
κατεβασμένα τα αφτιά
είν' κι η δική μου εικόνα

Μα ευτυχώς τ' αφεντικό
είναι πολύ εντάξει
κι άδεια να φύγω μου 'δωσε
σήμερα απ' την τάξη

Αλήθεια λέω δε θα 'γραφα
για το δικό μου... χάλι
μα ένα σχόλιο προχθές
με "τσίγκλησε" και πάλι

"Αυτά τα δέκατα μικρή
έτσι όπως τα βιώνεις
παραμυθάκι θα γενούν
να 'χεις να καμαρώνεις"

Για παραμύθι αντοχές
ομολογώ δεν έχω
μα ημερολόγιο έμμετρο...
μπορώ να καταφέρω! ;);)

16 Comments:

Blogger linos said...

Εύχομαι να είσαι καλύτερα ήδη! Να σταθείς γρήγορα στα ..πόδια σου!:))

7/11/06 14:27  
Blogger teiresias said...

Περαστικά σου κι απο εδώ Μαριλία μου!

Πάντως είσαι φοβερή-μπορείς να φτιάξεις ποίημα ακόμη και με τις λέξεις "καζανάκι" "μαστεκτομή"
και "γαλαξίας".... :))))

Ελπίζω να μην το πάρεις σοβαρά κι είναι αυτό το επόμενο ποστ σου,ε;....

7/11/06 15:08  
Blogger marilia said...

Λίνο σ' ευχαριστώ! :)


Τειρεσία μη με προκαλείς!!! Σε απειλώ, μη με προκαλείς! ;) Μου 'δωσες μια βρώμικη, μια σκληρή και μια μαγική λέξη. Και δηλώνω "ζουρλή" εκτός από "Ρονταρικιά". Πρόσεχε!!! :):):):):)

7/11/06 17:02  
Blogger marilia said...

Να 'σαι καλά βρε Χάδη μου
γι' αυτά σου τα λογάκια
σου στέλνω για ευχαριστώ
μια αγκαλιά φιλάκια!

7/11/06 17:05  
Blogger Socrates Xenos said...

Βρε μικρουλάκι!
Μας αρρώστησες;
Σου στέλνω δροσερό πανάκι για το μέτωπο και μια γλυκιά καληνύχτα!

7/11/06 20:36  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ Σωκράτη! Να 'σαι καλά! Και τα κρυώματα μέρος της δουλειάς μας... :)

7/11/06 20:52  
Blogger Jason said...

Χεχε πλάκα είχε...
Πολύ ευχάριστο...

8/11/06 17:14  
Blogger marilia said...

Ελπίζω, jason, να εννοούσες "ευχάριστο" το... παιχνιδάκι της γραφής και όχι το... χάλι μου. Πίστεψέ με, μία βδομάδα τώρα δεν έχει καθόλου πλάκα ούτε μου είναι ευχάριστο. :(:(
Καλώς ήρθες! :)

9/11/06 00:39  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Πολύ ευαισθητούλικο
μου 'γινες μαριλιακι
μήπως το βράδυ ..ξεσκέπαστο,
κοιμάσαι ..μικρό μου κουταβάκι;!!
περαστικούλιααααααααααααααααααα
!!!!

10/11/06 16:40  
Blogger marilia said...

Είναι, Σεβάκι, της δουλειάς
τα... τυχερά λαχεία.
Nα τι παθαίνεις αν φυσά
κι έχεις εφημερία!

Όσο για τα σκεπάσματα
και τα λοιπά "καρφάκια"
τα παραβλέπω και ευθύς
σου στέλνω δυο φιλάκια! ;););):):):)

10/11/06 17:08  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Τα έλαβα τα ...virtual
τα δυo σου τα φιλάκια..
,,θα σε μαλώσω όμως τώρα εγώ..
ποσες φορές δεν στο χω πει
στο διάλειμμα να μην ξεχνάς ποτέ το ροζ κασκόλ καιτα γούνινα γαντάκια;έ...ε...ε;

10/11/06 23:07  
Blogger marilia said...

Σσσσ, θα εκτεθούμε με τα ροζαλιά!!! :):):)

11/11/06 00:10  
Blogger marilia said...

Κανείς να αφήσει κάνα χαμομηλάκι, καλέ; :(:(:(:(:( Μωρό παιδί, μ' έχετε να ξυπνώ από το βήχα και να παιδεύομαι μόνο μου; Ξανά-:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Θλιψ!

11/11/06 05:26  
Blogger Καπετάνισσα said...

Αχ, αυτοί οι ιοί βρε παιδί μου, πως σου κολλάνε!

Μη σε δούνε ευάλωτη, τρέχουν μη χάσουν ευκαιρία!

Δίκταμο στο μπρίκι για το Μαριλιάκι μας.

Ή να ζεστάνω ρακί με μια κουταλιά πετιμέζι;
:)

Γερή γρήγορα!

12/11/06 14:43  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ Καπετάνισσα! Δίκταμο, ναι, μα πες το όπως το λέμε στην πατρίδα! :):)
Για το ρακόμελο, δε με έχουν πείσει ακόμα -μωρό παιδί βλέπεις- αν και πέρσι, κάτι προσπάθησε εδώ ο διευθυντής μου... Τσίπουρο βραστό με ζάχαρη και διαβεβαίωση ότι θα κάνει εκείνος μαθηματικά στα μικρά μου! χιχιχι! Τελικά το άντεξα! :)

Κάντε κάτι, ακόμα σε κακό χάλι είμαι... :( γκουχ γκουχ! :(

12/11/06 15:12  
Blogger marilia said...

Χάδη σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Είμαι καλύτερα, αλλά ακόμα δεν έχω αναρρώσει εντελώς. Πορτοκαλαδίτσες δεν πίνουμε γιατί επιτρέπονται μόνο ζεστά ροφήματα... :( Τσαγάκι, χαμομήλι και... καφέδες! Πού θα πάει; Θα... γκουχ γκουχ!

13/11/06 18:02  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home