webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

31.1.07

Σύντομο ταξίδι στα Γιάννενα


Τα Γιάννενά μου! Πανέμορφα, ό,τι κι αν γίνει.

Ομολογώ ότι αυτή τη φορά δεν το ευχαριστήθηκα το ταξίδι. Ξεκίνησε άσχημα, με την απώλεια της αγαπημένης μου καρφίτσας στο λιμάνι της Κέρκυρας και τέλειωσε ακόμα χειρότερα, με εντάσεις και γκρίνιες. Το κρύο, σε συνδυασμό με την κακή κατάσταση της υγείας μου, δε μου επέτρεψε να περπατήσω στα σοκάκια του κάστρου. Ούτε και να διασκεδάσω με τις υπόλοιπες συναδέρφισσες. Μόνο αυτές τις φωτογραφίες μπόρεσα να τραβήξω και μάλιστα πίσω από τζάμι.



Επόμενο, προγραμματισμένο, ταξίδι μου στα Γιάννενα... το Μάρτη! Χωρίς διαγωνισμούς και, ελπίζω, χωρίς ατυχίες και μιζέριες που χαλούν τη διάθεση. Θέλω να πιστεύω ότι το Μάρτη θα περάσουμε όμορφα. Αγαπημένα πρόσωπα, σε αγαπημένο τόπο. Καλός συνδυασμός για να δω χαρούμενα βλέμματα να αγκαλιάζουν την Παμβώτιδα.

25 Comments:

Blogger Markos said...

Έστω και έτσι όμως, έστω και λίγο αρρωστούλα, δεν μπορεί, οι εικόνες φόρτισαν ξανά τις μπαταρίες...

Δεν ξέρω τι διαγωνισμός ήταν, πάντως ό,τι και να ήταν εύχομαι καλά αποτελέσματα να έχεις.

Φιλιά

31/1/07 18:15  
Blogger marilia said...

Ασεπούλης ήταν, Μάρκο μου, ασεπούλης! Αδιάβαστη πήγα, "βέβαιη" για το διορισμό μου λόγω προϋπηρεσίας τον επόμενο χρόνο. Πιο πολύ για βόλτα πήγα, αλλά... ήταν κακό το timming. Πάντως, η βραχνάδα υποχώρησε αρκετά! Λες να φταίνε τα Γιάννενά μου;;; :)

31/1/07 18:35  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λοιπόν! Περιγραφή με λεπτομέρειες αυτού του καταπληκτικού σημείου.
Το Μάρτιο δεν πρέπει να το χάσουμε.Τόσα πετούμενα!

31/1/07 21:39  
Blogger marilia said...

Οδυσσέα την... καταπληκτική ταβέρνα του Φίλιππα θες να περιγράψω, το Ιτς Καλέ ή τους γλάρους της Παμβώτιδας; χιχιχι! Για να είμαι ειλικρινής, εσένα σκεφτόμουνα όταν φωτογράφιζα! Και συγκεκριμένα έλεγα: "Σαν τα μούτρα του μ' έχει κάνει!" :):):):):):):):) To Μάρτη θα πάμε μαζί. ΟΚ;

Μμμμμμμμααααααααααααααααατς! :)

31/1/07 22:14  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

A πονηρούλα, εσύ γράφεις στον Ασεπούλη εκ του ασφαλούς!
Κι έχεις και νευράκια από πάνω!

1/2/07 21:18  
Blogger marilia said...

Εμ πώς;! Έτσι; Άδικα με φωνάζει... "παλιοσειρά" ο διευθυντής μου; :D:D:D χιχιχι! Όσο για τα νευράκια, καλέ μου ασκαρδαμυκτί, μου τα προξένησαν άλλοι. :(:(:(

1/2/07 21:33  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Τυχερή, λοιπόν που έχεις εξασφαλίσει το διορισμό σου.
Η φωτογραφία με την αντανάκλαση του προσώπου στο τζάμι πολύ επιτυχημένη.

2/2/07 23:58  
Blogger marilia said...

Τυχαία βγήκε, Τάσο, αλλά κι εμένα μ' άρεσε πολύ! Άρεσε και στη συνάδερφο, η οποία μου έδωσε την άδεια να την περάσω στο μπλογκ.
Όσο για το διορισμό μου, μάλλον θα έρθει το Σεπτέμβρη. Αν όχι, την επόμενη χρονιά. Όπως και να 'χει... πλησιάζει! :)

3/2/07 00:06  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Πανέμορφα τα Γιάννενα...
Τέτοια εποχή δυστυχώς δεν έχω πάει ποτέ..

Καλά αποτελέσματα και περαστικούλια εύχομαι..
(στη φωτό εσύ, ή η συνάδελφος τελικά δεν κατάλαβα..)

3/2/07 21:11  
Blogger marilia said...

Παιδίσκη μία συνάδερφος είναι στη φωτογραφία. Εγώ... χειριζόμουν τη μηχανή για να βγει αυτό το... αριστούργημα που βλέπεις!! ;):)

Για τα αποτελέσματα δε σκάω καθόλου. Για τα περαστικά... είμαι πολύ καλύτερα, μόνο που σήμερα δεν μπορούσα να τραγουδήσω!

4/2/07 01:30  
Blogger Φοινιξ said...

Δεν πήγα ποτέ στα γίαννενα αλλά που θα πάει μια και σκοπός μου να πατήσω σε όλη την ελλάδα.

Πάντως εύχομαι την επόμενη φορά τον Μάρτιο να το ευχαριστηθείς περισσότερο το ταξιδάκι χώρίς περιπέτειες.

4/2/07 16:22  
Blogger marilia said...

Να τα επισκεφτείς, Φοίνικα! Είναι πανέμορφα! Το Μάρτη θέλω να πιστεύω ότι θα περάσουμε όμορφα! Θα 'χω παρέα που αγαπώ ΠΟΛΥ (e-μπαμπά, e-μαμά και πολλούς e-θείους!!!) οι οποίοι, μετά τις διαλέξεις και τα εργαστήρια, μπορούν να έρθουν να πάμε βόλτα! Αλλιώς... θα κλάψω, θα ουρλιάξω, θα γκρινιάξω και θα χτυπηθώ! Δε φαντάζομαι να το αντέξει η καρδιά τους να μ' αφήσουν έτσι... :S

4/2/07 17:52  
Blogger ioeu said...

Μπαίνω και ξαναμπαίνω για να βλέπω αυτή την έξοχη φωτογραφία. και κάθε φορά θυμάμαι τους στίχους του Γκανά. Αφιερωμένοι λοιπόν στην οικοδέσποινα (κι ας μην είναι σε τραίνο)...


Είν' η ώρα που περνά
το τραίνο των 9:10
σ' ένα βαγόνι μια γυναίκα
προς το παράθυρο γυρνάει.

Θαμπό το τζάμι απ' τα χνώτα
και βιαστικά το καθαρίζει
καθώς η μηχανή σφυρίζει
και χαμηλώνουμε τα φώτα.

Και βλέπει μέσα στο σκοτάδι
ένα σπιτάκι φωτισμένο
και της μορφής της το μαγνάδι.

Το σπίτι τρέχει ή το τραίνο
ή μήπως έτρεχε το βράδυ
προς το δικό της πεπρωμένο.

6/2/07 09:56  
Blogger marilia said...

Υπέροχο!! Μια μικρή διόρθωση μόνο ioeu: Μην το αφιερώνεις στην οικοδέσποινα! Εκείνη μόνο τη φωτογραφία τράβηξε! Θα μεταφέρω το σχόλιό σου στη συνάδερφο πάντως...

Καλημέρα! :)

6/2/07 11:39  
Blogger kyriaz said...

Γεια σου Μαριλία....
Σου θυμίζει τίποτε το avatar;...

Σωστά μάντεψες...Ξανάνοιξα!!!

6/2/07 22:00  
Blogger marilia said...

Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!! ΕΡΧΟΜΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!

Μμμμμμμμμμμμαααααααατς! Μμμμμμμμμμμαααααααααατς! Μμμμμμμμμμμαααααααααααααααααααααααατς λέμε!!!!!!!!!! :):):):):):)

6/2/07 22:44  
Blogger ioeu said...

Κι εγώ που νόμισα πως φαίνεται να κρατάς μηχανή στα χέρια...
Το αφιερώνω στην οικοδέσποινα, λοιπόν, για τη φωτογραφία και στη συνάδελφο για την υγρή ματιά και το αινιγματικό χαμόγελο.

6/2/07 23:19  
Blogger marilia said...

:) Όχι, καλέ μου! Εγώ είμαι... άσχημη!!! Πάντως σε ευχαριστούμε ΠΟΛΥ και εγώ και η Αναστασία! :)

6/2/07 23:34  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα, καλά να είσαι να πας παντού μικρή μου.

7/2/07 12:18  
Blogger marilia said...

Καλημέρα, Αργυρένια! Με πέτυχες σε κενό, παρέα με... πονοκέφαλο και ένα ζεστό καφεδάκι, στο γραφείο του διευθυντή μου! χιχιχι! Πάλι τον έδιωξα τον άνθρωπο! :):)

7/2/07 12:23  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Κούκλα τα Γιάννενα και η συνάδελφος κόυκλα ..................καλέ μην την ακούτεεεεεεεεεεεε
κι η Μαριλία κούκλα είναιιιιιιιιιιι ...έχω ντοκουμένταααααα!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ
ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ.....ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΧΕΧΕΧΕ
:-)))))))))))))))))))))))))))))))

7/2/07 15:42  
Blogger marilia said...

Σσσσσσσσσσσσέβα! Σεμνά, θα εκτεθούμε!!! :):):):):):)

Μάκια!

7/2/07 15:46  
Blogger kyriaz said...

Περιμένω νέο ποστ...

7/2/07 20:17  
Blogger kyriaz said...

Περιμένω είπα...

7/2/07 20:28  
Blogger marilia said...

Το... καλό πράμα αργεί να γίνει! χιχιχιχιχιχιχι! Να περιμένεις να διαβάσω πρώτα για αύριο και να φτιάξω την ψαρόσουπά μου! Μετά, αν δεν κλείνουν τα ματάκια μου, θα γράψω. Εντάξει; Μμμ!

Πλησίασε. Πλησίασε είπα...

Μμμμμααααααααααααατς! :):):):):)

7/2/07 20:44  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home