webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

13.12.06

Εμπρός καλό μου πληκτρολόγιο

Δεν έχω όρεξη για παραμύθια αυτό τον καιρό. Κάθομαι μπροστά από τον υπολογιστή μου κι όμως καμία διάθεση για συγγραφή. Τίποτα. Μόνο βόλτα στις διαδικτυακές γειτονιές κάνω και πιάνω κουβέντα με τους e-γείτονες. Δεν μπορώ να πω, όλοι τους έχουν ένα καλό λόγο να μου πουν. Και κάποιοι αναρωτιούνται γιατί δε γράφω και πότε, επιτέλους, θα ανεβάσω νέο ποστ. Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω την επιμονή τους, αλλά ξέρω πως είναι ευγενικοί και ο κώδικας καλής συμπεριφοράς αυτό προστάζει. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ και ζορίζω τον εαυτό μου να γράψει κάτι, όχι για να ακούσω «μπράβο», αλλά περισσότερο για να κρατηθώ στη φαντασία που νιώθω να μ’ εγκαταλείπει. Μάταιος κόπος… Εμπρός καλό μου πληκτρολόγιο, γράψε κάτι…

42 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Tα μπλογκ δεν τα έχουμε για να βασανιζόμαστε αλλά για να ξεσκάμε και να χαλαρώνουμε!
Οπότε, δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι ούτε να πιέζεις τον εαυτούλη σου.
Όποτε βρέξει θα κατεβάσει...
Φιλάκια...

13/12/06 17:27  
Blogger dr. Farmakis said...

Τι στενοχωριέσαι!!!! χ α λ α ρ ά ά ά ά
ά ά! Εμείς εδώ στή Σαλονίκη αφτό λέμε.

13/12/06 17:30  
Blogger teiresias said...

Τίποτε δε γίνεται υπό το κράτος της πίεσης.

Δέχεσαι τέτοιες "πιέσεις" ακριβώς επειδή αρέσουν αυτά που γράφεις.

Αφού πάντως αισθάνεσαι έτσι,εγώ θα κάνω αρκετό χρόνο να σε ...ξαναπιέσω...

Τι θα γίνει Μαριλία;Πότε θα ξαναγραψεις;;;....
(Μόλις πέρασαν 3 δευτερόλεπτα)

13/12/06 19:51  
Blogger marilia said...

Ασκαρδαμυκτί και Λάκη χαλαράααα (με βαρύ λ που με τρελαίνει), μέχρι το σημείο που δε με απογοητεύω. Έφτιαξα το σχεδιάγραμμα των... "Συνόρων της σοκολάτας" που ήθελα να γράψω και... :( Κλαψ!

Τειρεσία με εκπλήσσεις!!! Βλέπω... άπλυτο χρόνο στη διάθεσή μου! Μπράβο... κάθαρμά μου! ;) Σ' ευχαριστώ που δε με πιέζεις! :)

13/12/06 20:07  
Blogger MaYaMaYa said...

δασκάλα που δίδασκες...α, έχεις τα πινέλα, έχεις το blogάκι...βάλε τα χρώματα και τη διάθεση και θα έρθει η έμπνευση!

3...
2....
1.......

αντε, ακόμα να γράψεις?

13/12/06 20:18  
Blogger marilia said...

Ου να μου χαθείς κι εσύ! :):):):):)

Κοιτάξτε, είμαι ελαφρώς στις κακές μου. Δε θα μου χαλάτε εσείς το συναίσθημα και θα με κάνετε να γελάω, εντάξει; :):):):)

Μου θύμισες τα πιτσιρίκια που ζητάνε άδεια για νερό κλπ, και τους λέω "Σε ένα λεπτό θα 'σαι πίσω. Οπότε αρχίζει και το 60, 59, 58, 57.... :)

13/12/06 20:24  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Έχεις το χάρισμα να γράφεις όμορφα
Δεν μπορείς να μη γράφεις
Καλησπέρα

13/12/06 21:01  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ, Τάσο -πήρα το θάρρος για τον ενικό- θα μαγουλοκοκκινίσω πάλι. :$:$ Ελπίζω να μου περάσει σύντομα. :(

13/12/06 21:24  
Blogger Markos said...

E καλά τώρα. Μη το πάρεις και επάνω σου.
Καλά γράφεις...
Καλούτσικα..
Σχεδόν καλά δηλαδή.
Ανεκτά βρε παιδί μου
Τέλος πάντων ο γιατρός είπε να μη σε αποθαρρύνουμε...
:-)))))

Τι έγινε; Ξαναθύμωσες για να βρεις τους ρυθμούς σου; :))))
Καλησπέρα

13/12/06 21:36  
Blogger marilia said...

Πες τα, βρε Μάρκο, γιατί κάνουν λες και θα χάσει η Βενετιά βελόνι!

Όσο για το γιατρό... όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση κλπ! :):):):) Α, και μη μου πολυπάς κόντρα γιατί... δε θα ξαναπώ στον μπαμπούλη μου να σε ξεμπλοκάρει από το σάιτ! χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!


Υ.Γ.
Δεν είπα να μη με κάνετε να γελάω;;; Αφού, κανονικά, είμαι στενοχωρημένη!!!!

13/12/06 21:43  
Blogger MaYaMaYa said...

Κυρία μετράω...! (ένα παιδί μετρά ...τ'αστέρια!)

13/12/06 21:48  
Blogger Markos said...

Δεν αφήνεις λέω εγώ την πολυλογία και να στρωθείς να γράψεις;
Αντε...
Πολύ σε κανακέψαμε...
Γράφε..
59 ... 58... 57... 56 ...

:-)))

13/12/06 21:53  
Blogger Θεοδόσης Βολκώφ said...

Έλα... έλα... τι είναι αυτά που λες... εγώ το βλέπω το νέο κείμενο να έρχεται... να, τώρα θα στρίψει απ' τη γωνία...


Βολκώφ

14/12/06 01:30  
Blogger marilia said...

Πού κοιτάς καλέ;;; Γιατί έχουμε και μια α' μυωπία...

Ήρθα στο μπλογκόσπιτό σου να πω μια καλημέρα, να δω αν κερνάς και κάναν καφέ πρωί πρωί, αλλά... βρήκα την πόρτα κλειστή. Ποιος σας είπε να παίζετε με τα κουμπάκια;;;;;;;;;;;; Εεεεεε;;;;;;;;;;

14/12/06 07:02  
Anonymous Ανώνυμος said...

Kαλημέρα Μαρίλια.

Μου θύμισες τον αστυνόμο σαίνη με την ατάκα αυτή.

Γράφεις όμορφα Μαρίλια.Αυτό είναι αλήθεια.

Πάντως εγώ όταν πιεστώ να γράψω κάτι η όταν προσπαθπώ η επιδιώκω να γράψω κάτι δεν μου βγαίνει με τίποτα.
Όταν είναι να μου βγεί κάτι θα μου βγεί σε αόριστο χρόνο μόνο του γιαυτό μην πιέζεσαι και μην ζορίζεσαι απο κανέναν..

Αυτή είναι η άποψη μου

Καλή σου μέρα

14/12/06 07:58  
Blogger marilia said...

Γεια σου Φοίνικα! Κι εγώ το "εμπρός καλό μου ελικόπτερο" του Αστυνόμου Σαΐνη είχα στο νου μου όταν το 'γραφα! ;)

Ψιτ, μεταξύ μας, φτιάξε μου το... καπελάκι να 'μαι όμορφη, σε παρακαλώ. Μαριλίιιιια πρέπει να το πεις για να 'μαι εντάξει! ;):):)

14/12/06 13:57  
Blogger Θεοδόσης Βολκώφ said...

Άσε τι μου ήρθε κι εμένα...
Αφού είμαι και άσχετος.
Η ανεμαδαρμένη όμως είχε την καλοσύνη να αφήσει οδηγίες για να μπορείτε να γράφετε ξανά. Είναι απλό.
Ακόμα κι εγώ ο στόκος το κατάλαβα.

Βολκώφ

14/12/06 18:53  
Blogger marilia said...

Θεοδόση είδα κάτι οδηγίες για δημιουργία μπλογκ στο pathfinder, αλλά δεν ξέρω αν θα το κάνω τελικά. Θα βάλω το Μάντη να δώσει χρησμό.

Μάντηηηηηηηηηηηηηη πιάσε ένα Μμμμμααααατς! και πες μου τι να κάνω...

A, Ποιητή, πιπέρι! Άκου... "στόκος"!!! Τςτςτςτςτς!

14/12/06 19:04  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά κάνεις Μαριλία μου και δεν γράφεις αφού έτσι το νιώθεις.Αν το χόμπι μας γίνει αναγκαστική εργασία χαθήκαμε..
Φλκ συναδέλφισσα

14/12/06 20:15  
Blogger Φοινιξ said...

Μαριλία...

Τώρα που έφτιαξα το καπελάκι και το είπα όλα καλά???

14/12/06 21:42  
Blogger Jason said...

Εμ δίκιο έχει ο ασκαρδαμυκτί.
Άμα είναι να γίνεται ψυχαναγκασμός, δεν έχει νόημα...

15/12/06 04:07  
Blogger marilia said...

Ναι, αυτό λέω κι εγώ.

Καλημέρα!

15/12/06 07:33  
Blogger dr. Farmakis said...

Άντε καλέ ακόμα? Ξεροσταλιάσαμε εδώ. Τώρα θα γράψει,νά νά νά τώρα τώρα τώρα! Έεεεεεεε μας έσκασες,όχι ο,τι μας λείπει οχι οχι οχι! αλλοίμονο δέν σε πιέζουμε,κάθε άλλο!! ΆΝΤΕ ΓΡΑΦΕ.-

15/12/06 21:21  
Blogger marilia said...

Λάκη, μόλις έξυσα το φτερό του Μάριου πάνω σε ένα ασθενοφόρο που ήταν παρκαρισμένο μπροστά στο ιατρείο!!! Θες να σου πω κι άλλα για την κατάστασή μου;;;;;;;;;;; Ευτυχώς που δεν είχα μεγάλη ταχύτητα και δεν έκανα πολλή ζημιά... :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

15/12/06 21:29  
Blogger dr. Farmakis said...

Κι'εγώ στήν αρχή που το πήρα έτσι έκανα. Μετά όμως.........!Ξεψάρωσα!
Κάθε αρχή και δύσκολη.
Στενοχώρια δεν θέλει. Χ α λ α ρ άαααααα!
Παλιολαμαρίνες,τςτςτςτςτςτςτς!!!

15/12/06 22:20  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ασθενοφόρο ....ιατρείο ...κάτι μου θυμίζει ...κάτι μου θυμίζει!!!

15/12/06 22:46  
Blogger marilia said...

Παιδιά, ψιλοζημιά πρέπει να 'ναι, αλλά θα το δω κι αύριο με το φως του ήλιου. Ελπίζω να καλυφτεί με αυτή τη "μαγική" αλοιφή για τις γραντζουνιές... Πάντως... πίκραααααααααααααααα!!! :(:(:(:(:(:(

16/12/06 00:27  
Blogger Shades said...

Τίποτα.. μη πιέζεις τον εαυτό σου αν δεν βγαίνει μόνο του.. αν σου γραφούν γράψε γράψε και νοιώθεις πίεση.. ανέβασε μια φωτο και πες στους άλλους να κάνουν σχόλια.
Καλό βράδυ.

16/12/06 02:38  
Blogger teiresias said...

Μην τολμήσεις να αλλάξεις μπλογκοχωριό...Οι χρησμοί είναι δυσοίωνοι....
Καλή σου μέρα!

16/12/06 09:25  
Blogger marilia said...

Εντάξει, μάντη μου, δε θα αλλάξω μπλογκοχωριό. Αρκεί να κρατάς χεράκι...

16/12/06 11:57  
Blogger marilia said...

Νίκο έχω μία φωτογραφία με ανασηκωμένο το φρύδι. Μήπως να βάλω αυτήν; :)

16/12/06 11:59  
Blogger Καπετάνισσα said...

Όταν δεν έχεις έμπνευση, να γράφεις τη λέξη αγάπη εκατό, διακόσιες φορές.

Μπορεί και να πιάσει τόπο...

16/12/06 12:21  
Blogger marilia said...

Και η αγάπη... τιμωρία, Καπετάνισσα; Μήπως να την έλεγα προφορικά ή μέσω βλέμματος, αγγίγματος κλπ και μάλιστα σε πραγματικό αποδέκτη; Γιατί αλλιώς, πάλι τζάμπα κόπος μου φαίνεται. Βέβαια τώρα θα μου πεις: "Αν υπάρχει αποδέχτης, τράβα πες την". Σωστό κι αυτό...

Για την ώρα λέω μόνο να σιωπώ και να χώνομαι στο καβούκι μου.

Φιλιά.

16/12/06 12:29  
Blogger Markos said...

Το να γράψεις 100, 200 φορές τη λέξη αγάπη δεν είναι τιμωρία..
Εσωτερίκευση δονήσεων είναι ...

Για δοκίμασέ το και θα δεις...

16/12/06 21:31  
Blogger ioeu said...

Κι όταν δεν γράφεις, εγγράφεις...

τα σέβη μου

17/12/06 01:25  
Blogger marilia said...

Καλημέρα ioeu και καλώς μου ήρθες!

17/12/06 11:22  
Blogger marilia said...

Μάρκο, με μολύβι, στυλό ή απλό copy-paste;

Πού θα πάει, θα περάσει. Ε; Τι; Εδώ θα μείνει;;; Όοοοοοχιιιιιιιιιιιιι!!!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

17/12/06 11:24  
Blogger Markos said...

προτείνω να χρησιμοποιήσεις στυλό με πένα!!!
Καλημέρα από μια συννεφιασμένη Αθήνα
Φιλιά

17/12/06 12:53  
Blogger MaYaMaYa said...

περιμένουμε, περιμένουμε, θα σε βαλω στο msn να με ειδοποιήσεις εγκαίρως!

φιλάκια!

17/12/06 15:18  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

τωρα που φαγες α ..μαγικά μπισκοτακια μας ..εγινε κατι;΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
αν οχι σου φτιαχνω αλλη μια δοση ..με πιο πολλα φιλακια!!

17/12/06 15:25  
Blogger Shades said...

Όχι καλή μου.. καμιά μπούρδα βάλε να νομίζουμε ότι κάτι θες να πεις.. θα πέσει πολύ γέλιο σου λέω δοκίμασε το.
Καλό απόγευμα.

17/12/06 16:18  
Blogger Sigmataf said...

Οι καλικάτζαροι ξεκίνησαν τις επιδρομές.

17/12/06 17:24  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home