webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

11.2.07

δοκιμή

Έπαιξα με τα κουμπάκια του μπλογκ κι εγώ και τα έκανα ολίγον... μπάχαλο! Να 'ναι καλά ο Μάρκος που με βοήθησε να ξανασυνδεθώ, το... μικρό ανόητο! Τα ονόματα των μπλογκόφιλών μου γράφτηκαν στα... ταϊλανδέζικα! Πολλά άβαταρς τώρα δε φαίνονται -ελπίζω όμως να φανούν στα επόμενα σχόλια- ενώ πολλά ελληνικά παρωνύμια εξακολουθούν να εμφανίζονται με... ταϊλανδέζικους χαρακτήρες στα σχόλια. Ουφφφφ! Τα μπέρδεψα πάλι. Και ποιος ακούει τώρα τον Τειρεσία! Και μου το 'χε πει! "Μην τολμήσεις και αλλάξεις μπλογκοχωριό, οι χρησμοί είναι δυσοίωνοι!"

Αυτά παθαίνει κανείς όταν δεν υπακούει στους Χρησμούς του Μαντείου! Έλεος, Μάντη! Τι θυσία απαιτείται να κάνω για να εξιλεωθώ;

18 Comments:

Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΔΟΚΙΜΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ;

11/2/07 17:05  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

okkkkkkk ola kala !!

11/2/07 17:06  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ, Σέβα!

11/2/07 17:33  
Blogger teiresias said...

ΤΙ ΕΚΑΝΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣ;...
Καλά να πάθεις που δεν ακούς έναν Τειρεσία.....
:-))))

Τώρα,πέρα από την πλάκα,κι εγώ είχα ανάλογες συνέπειες όταν προχώρησα στην εξαναγκαστική αναβάθμιση του μπλόγκερ...στη νέα του βερσιόν.
Αν από αυτό την έπαθες,τότε συγχωρείσαι...
Αν όμως έκανες τίποτε άλλο,τότε πρέπει να μου στείλεις ένα αρνάκι-ντόπιο παρακαλώ-άντε και κανλενα κοκορετσάκι,όχι τίποτε άλλο,μπας κι εξευμενίσω τον Απόλλωνα....

(Τα είχα δε τα αλαμπουρνέζικα κι είχα ξελιγωθεί στα γέλια....)

11/2/07 20:41  
Blogger Φοινιξ said...

Μάλλον θα έκανες αναβάθμιση το μπλοκ σου.

Γιατί και εγώ όταν το έκανα κάτι τέτοια κουφά μου έκανε και έπεσαν τα μαλιά μου μέχρι να το επαναφέρω.

ΓΙαυτό υπομονή.
Όλοι λίγο πολύ τα περάσαμε αυτά.

11/2/07 23:28  
Blogger marilia said...

Τειρεσία από αναβάθμιση την έπαθα και δε γέλασα καθόλου! Γούρλωσα, ξαναγούρλωσα, τρόμαξα πανικοβλήθηκα και έβαλα τα κλάματα στο μπλογκ του Μάρκου, ο οποίος έσπευσε για βοήθεια! Τι γλυκούλη!! :) Όσο για το κοκορετσάκι... αυτό δεν το απαγορεύει η ΕΕ;;; Πάρε ένα "Μμμαατς! "για την ώρα και βλέπουμε για τα υπόλοιπα!

Φοινικάκο, ναι δεν ήταν και πολύ τραγικό τελικά! Μόνο που αγχώθηκα έτσι όπως είδα τις επαφές να αλλάζουν! Ουλπ! :S

Τέλος καλό όμως, όλα καλά...

Καληνύχτα!

12/2/07 01:48  
Anonymous Ανώνυμος said...

κάνω και εγώ ένα τεστ γιατι βλέπω ότι έχουμε πολλά να πούμε εμείς
ανώνυμος με αμφιβολίες

12/2/07 14:19  
Blogger marilia said...

:) με... αμφιβολίες. :)

12/2/07 14:27  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Tαϋλανδέζικα ή Κορεάτικα;

12/2/07 23:53  
Blogger marilia said...

Ταϋλανδέζικα και επιμένω! Με σένα αποφεύγω την... Κορέα! Θα με κυνηγά το Μαράκι μετά, ά(σ)καρδε! :):):):)

Καληνυχτοφιλί βρε! :)

13/2/07 00:01  
Blogger Shades said...

Όλοι περάσαμε από εκεί μη νομίζεις.
Η πρώτη ώρα είναι δύσκολη μετά απ’ το πανικό χαλαρώνεις κάθεσαι κάποιες ώρες στον υπολογιστή και όλα διορθώνονται.
Χαμογέλα τώρα όλα είναι μια χαρά.

13/2/07 13:38  
Blogger marilia said...

Χαμογελώ, Νταρκούλη, χαμογελώ! :)
Αν και το σκέφτομαι να παίξω με το template... Χμμμ...

13/2/07 13:52  
Blogger Markos said...

Σιγά σιγά, θα αποκατασταθούν οι ισορροπίες..
Μη στεναχωριέσαι...
Καλό σου βράδυ
Φιλιά

14/2/07 00:41  
Blogger marilia said...

Γιατί να στενοχωριέμαι, Μάρκο μου; Αφού ξέρω ότι έτσι και δυσκολευτώ, θα κάνω ένα "Ουάαααααααα" και θα τρέξετε να με βοηθήσετε! Έτσι δεν είναι;;; :):)

Καληνυχτοφιλάκι!

14/2/07 00:52  
Blogger Καπετάνισσα said...

Τι να φοβηθείς εσύ μάτια μου!
Τέτοια νοικοκυρά!
Στα συμμαζέματα πρώτη. Στο πι και φι τακτοποιημένα τα ανακατωμένα.
(Γενικώς).

Ναι;
Ναι και ναι και ναι!

Φιλί μετά βροχής νυχτερινής!

14/2/07 23:45  
Blogger marilia said...

Και αγκαλίτσα...; Ναι, ε;

Μμμααααααατς! Να το φέρει ο αέρας γρήγορα γρήγορα! :)

14/2/07 23:51  
Blogger marilia said...

Προσπαθώ να γράψω ένα παραμύθι απ' την ανάποδη, άσκηση στη Μελέτη Περιβάλλοντος, αλλά... ουλπ! κλείνουν τα ματάκια μου!!! Και είναι, πλέον, γνωστά της... νύστας τα καμώματα! :(:(:(:(:(

14/2/07 23:53  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Χεχεχ.. όλοι μας την έχουμε κάνει τη βλακεία και το χαλάσαμε το blog μας..
Εγώ είχα τη magica στο blogspace ευτυχώς..

Σματς!

16/2/07 07:52  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home