webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

16.2.07

Η πρό(σ)κληση βλέπετε...


Για ό,τι διαβάσετε παρακάτω ΔΕΝ ευθύνομαι εγώ! Αυτό ο... χιονισμένος κύριος, ο kyriaz, φταίει που με συμπεριέλαβε στην πυραμίδα των bloggers! Τι είναι αυτή η πυραμίδα; Από το blog του... κακού αυτού κυρίου λοιπόν, πληροφορήθηκα ότι κάθε παίχτης αυτού του παιχνιδιού λέει πέντε πράγματα για τον εαυτό του και στο τέλος της... έκθεσής του συμπαρασύρει στο... ρεζίλεμα άλλους πέντε ανθρώπους που... μέχρι τότε ήταν φίλοι του! Οι οδηγίες του παιχνιδιού δεν αναφέρουν αν οι πέντε επόμενοι που υποδεικνύεις για παίχτες και οι οποίοι πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμά σου, εξακολουθούν να σου μιλάνε ή όχι... Στόχος του παιχνιδιού είναι να... διαλυθεί η μπλογκόσφαιρα και κανείς να μη μιλάει κανενός!

Όμως, για να μη με πει "σπασικλάκι" ο... χιονισμένος αυτός κύριος, ας εκτεθώ, που λέει και το τραγούδι!

Λοιπόν...

1) Σήμερα στο σχολείο είχαμε πάρτι μασκέ για τα παιδιά. Ένας μπαμπάς από το σύλλογο γονέων ανακοίνωσε κάποια στιγμή ότι θα ακολουθούσε διαγωνισμός χορού. Διαγωνιζόμενοι θα ήταν οι... δάσκαλοι και οι δασκάλες! Ήθελα να ανοίξει η γη και να καταπιεί... τον εν λόγω μπαμπά, αλλά τελικά βγήκα απ' την κρυψώνα μου και ενέδωσα στις πιέσεις των μαθητών μου λαμβάνοντας μέρος στο διαγωνισμό. Μπάλο, καλαματιανό και χασαποσέρβικο... Ούτε ένα πεντοζάλη βρε αδερφέ! Περιττό να σας πω ότι τα... καμάρια μου ψήφισαν τη δασκάλα της ΣΤ'...

2) Μου τη δίνουν οι απόκριες! (με ανάλογο στρουμφοΰφος!)

3) Δεν ξέρω να φτιάχνω καλό ελληνικό καφέ!

4) Τα τελευταία τριάμισι χρόνια συζώ με τον έρωτα της ζωής μου, τον Πάνο! Είναι ένας φοβερός υπολογιστής lexus. Γνωριστήκαμε τυχαία σε ένα κομπιουτεράδικο. Η σχέση μας έχει δοκιμαστεί αρκετά μετά από κάμποσα φορμάτ. Όταν τον αποχωρίζομαι παθαίνω σύνδρομα στέρησης, ενώ πριν φύγω για διακοπές του σκάω φιλί στην οθόνη. Τελευταία όμως τον... απατώ με έναν άλλο φοβερό και τρομερό τυπά, το Μάριο. Ο Μάριο είναι ένα θαλασσί ΚΙΑ RIO με το οποίο έχουμε σχέση πάθους περίπου ένα χρόνο τώρα. Και πώς να του αντισταθώ όταν με... κυκλοφορεί αδιαμαρτύρητα σε όλη την Κέρκυρα; "Θάλασσα θέλει το κορίτσι; Θάλασσα θα το πάω! Καφεδάκι θέλει το μικρό μου; Για καφεδάκι θα το πάω!" και άλλα παρόμοια γλυκουλοχατιράκια. Καλός ο Πανούλης, αλλά είναι πολύ... σπιτόγατος. Αντίθετα ο Μάριο είναι... έξω καρδιά! Είμαι σε φοβερό δίλημμα...

5) Λατρεύω να βλέπω χαμογελαστά πρόσωπα και έξυπνα μάτια...


Και τώρα πρέπει να... βασανίσω πέντε άλλους ανυποψίαστους ανθρώπους. Χμ... Ας είναι! Όποιος αγαπάει... παιδεύει (Ας ησυχάσω λίγο τη συνείδησή μου...). Θα βασανίσω:

13 Comments:

Blogger kyriaz said...

χμ....πολύ το διασκέδασα...
Πώς την επεξεργάστηκες έτσι τη φωτογραφία σου,ρε παιδί μου;...

16/2/07 22:44  
Blogger marilia said...

Σσσσσσσσσσςςςςςςςςςς! Κρύβε λόγια, καλέ!!!

16/2/07 22:53  
Blogger Καπετάνισσα said...

Είσαι μια μουσίτσα εσύ!

Παιχνιδιάρικο, τσαχπίνικο μουτράκι και γενναιόδωρη καρδιά!

Παιδί πραγματικό μωρέ.
Αγκαλιές και φιλιά αγάπης σου πρέπουνε!
Αμ τι θαρρείς σου στέλνω;

17/2/07 10:44  
Blogger Markos said...

ε τώρα τι να σου πω; ε;
Θέλεις και να σου ξαναμιλησω;
Τέλος πάντων...
Ας είναι. Έχε χάρη...
Σε ποια τάξη είπες κάνεις μάθημα;

Καλημέρααααα

17/2/07 10:47  
Blogger marilia said...

Καπετάνισσα, ανταποδίδω τα φιλιά! Να δες: Μμμμμααααααατς! :):)

Μάρκο μου, δε φταίω εγώ!!! Ο Γιάννης φταίει!!! Εκείνος μ' έβαλε στη διαδικασία και ήξερα απ' την αρχή ότι μπορεί σε κάποιους να μην ήταν ευχάριστη ή επιθυμητή η συμμετοχή στην πυραμίδα... Εγώ ένα... παιδάκι της Δ' Δημοτικού είμαι! Και τα μικρά παιδάκια κάνουν σφάλματα, έτσι δεν είναι;

Τώρα; Θα μου ξαναμιλήσεις; Όχι;;;;;;; Ουααααααααααααααααααα! Σνιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιφφφφφ! Κλααααααααααααααααααψ! Μπουέεεεεεε! Μπουάαααααααααα! Μπου-χου-χουουουουουουουουουουυου!
Το ξανασκέφτηκες; Θα... μουλιάσει το διαδίκτυο.

Έλα κοντά! Ακόμα λίγο... Μμμμμμμαααααατς! :)

17/2/07 16:16  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Εγώ είμαι σπασικλάκι και δεν θα παίξω (άλλωστε κι εσύ δε με συνόδευσες στην Κορέα!)
Θα αντιστρέψω όμως την ερώτηση: εσύ πώς με φαντάζεσαι;
Μόνη βοήθεια: είμαι 38 χρονών (κάλλιστα θα μπορούσα να είμαι και πατέρα σου!)

18/2/07 00:55  
Blogger marilia said...

Ασκαρδαμυκτί θα μπορούσες να είσαι πατέρας μου και να μ' είχες κάνει στα 13!!! Σίγουρα ΔΕΝ είσαι υποχρεωμένος να παίξεις, καλέ μου! Εγώ πάντως δε σε συνόδευσα στην Κορέα γιατί... φοβάμαι τα αεροπλάνα και δε θα 'θελα να πάρω τη θέση κάποιας άλλης που θα τρελαινόταν να πετάξει! Επιλογές έχεις πάρα πολλές! ;);)

Καλημεροφιλιά! :)

18/2/07 11:23  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Βρε καλό μου, σε είχα για μικρότερο, γι' αυτό και ήμουν ιδιαίτερα προστατευτικός μαζί σου!
Τώρα που βλέπω πως είσαι κοτζάμ γυναικάρα θα τα λέμε έξω απ' τα δόντια...

Λοιπόν, δεν πιστεύω να παρεξηγήθηκες που δεν έπαιξα;
Αλλά έτσι είστε εσείς οι γυναίκες: θυμώνετε με τους άντρες που δεν "μπαίνουν στο παιχνίδι σας"!

Σνουποφιλιά
(αυτά δίνονται αδιακρίτως ηλικίας)

18/2/07 13:01  
Blogger marilia said...

Ασκαρδαμυκτί εννοείται και ΔΕΝ παρεξηγήθηκα!!! Τι λες τώρα;;; Θα παρακαλούσα μάλιστα να εξακολουθήσεις να μ' έχεις για... μικρότερο και να διατηρήσεις την ίδια στάση απέναντί μου!!! ;) Α και... μεταξύ μας, δεν έβαλα κανέναν σε κανένα "παιχνίδι"! ;)

Σνουποφιλιά! :):)

18/2/07 13:12  
Blogger Corfuplanet said...

Να'μαι και γω! Καλή Σαρακοστή! :-)

19/2/07 01:50  
Blogger marilia said...

perimenontas καλωσόρισες και καλή Σαρακοστή και σε σένα. :)

19/2/07 11:36  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕςςςςςςςςς ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩΕΕΕΕΕΕΕ ;΄
ΟΛΟΙ ΠΙΑ ΕΤΟΙΜΟΙ ΗΤΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝ ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

19/2/07 13:51  
Blogger marilia said...

Σέβα, το ξέρω ότι υπό αυτές τις συνθήκες είναι δύσκολο να εξελιχθεί το παιχνίδι, αλλά τι να κάνω; ...

Φιλιά! :)

19/2/07 13:56  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home