webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

22.6.11

Λατρεμένος Μαχαιρίτσας!

Χθες οδηγώ για το σχολείο. Τελευταία μέρα, τελευταία χαμόγελα και αποχαιρετισμοί με αγαπημένους συναδέλφους. Βαρύ κλίμα ντυμένο με ανάλαφρες πλακίτσες και συγκίνηση που την κρατάμε κάτω από αστεία και υποσχέσεις για καφεδάκια, ποτάκια, βουτιές ως το ξαναντάμωμα το Σεπτέμβρη. Όλα αυτά σκέφτομαι ενώ πλησιάζω στο σχολείο και απ' το ραδιόφωνο ακούγεται αυτό:



"Ούτε να συγκινηθεί κανείς δεν μπορεί, ρε γμτ!" λέω και χαχανίζω μόνη μου. Τέλειο; χιχιχιχι! Αλλά μετά το "Μακό", το "Νότο" και τα "Τερατάκια της τσέπης", ρε γμτ; ...

11 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Λατρεμένος δε λες τίποτε.
Καλό σου καλοκαίρι,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

23/6/11 00:26  
Blogger marilia said...

Γλαρένια μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Καλό καλοκαίρι και σε σένα!

Σνουποφιλάκι και σνουποαγκαλίτσα ;)

23/6/11 12:54  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Άντε, καλές διακοπές!
Όσο για τα καφεδάκια, ποτάκια και λοιπά... μην είσαι και πολύ αισιόδοξη!
Όλοι μας είμαστε κλειδωμένοι στον μικρόκοσμό μας...

23/6/11 13:35  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, δε με πιστεύεις τελευταία και δεν κάνεις καλά! Εμείς το κάνουμε ήδη πράξη! :):) Μόνο που γκρινιάζουμε γιατί "όλο το χειμώνα τι κάναμε και δε βγαίναμε;;;;"... :)

23/6/11 15:59  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Έχω χάσει επεισόδια φαίνεται...

23/6/11 16:45  
Blogger νατασσΆκι said...

Αυτό το τραγούδι μου φτιάχνει το κέφι πάντα
[κι όταν το είπα στον στιχουργό του, τον φίλο-συγγραφέα Πάνο Σταθόγιαννη, μου υποσχέθηκε να γράψει κι άλλα παρόμοια κάποια στιγμή ;-)]

Καλή ξεκούραση, μικρή γλυκιά δασκάλα, με πολλές βόλτες, πολλές βουτιές, και κανόνισε -ναι;
(δεν με βλέπω να κατεβαίνω φέτος, πάλι -έχω δουλειές εδώ, και δεν είμαι για διακοπές με γονείς φέτος... :-D)

Σμουυυυτττςςς!

24/6/11 07:30  
Blogger marilia said...

Νατασσάκι, εύγε σου! Να γράψουν κι άλλα τέτοια, να τα τραγουδάνε μετά κάτι άνθρωποι λατρεμένοι που τους έχουμε για τα δύσκολα και να αναφωνούμε εμείς μετά "γαμώ την ατυχία μου"!!! χαχαχαχαχα!

Όσο για τις βόλτες, γίνονται, προς το παρόν... Οι βουτιές έχουν αργήσει πολύ φέτος, δυστυχώς. Και πώς να κανονίσω, βρε πασχαλίτσα; Αν και... μπορεί! ;) Θα δούμε. Φέτος έχουν υποσχεθεί φίλοι να κατέβουν. Είναι η σειρά τους. Μόνο εσένα δεν έχω πείσει ακόμα! ;) Δε λες στη Μάγισσα και τον Ιπτάμενο, να σου βρουν κάνα μαγικό... μπρατσάκι (ε, όχι γιλέκο!!!) να πεταχτείς μέχρι εδώ; Στην ανάγκη, ας σε φέρουν οι ίδιοι, τους κρατάμε κι εκείνους παρέα! ;):D Ο Άκης δε χρειάζεται τίποτα, μπορεί να πετάξει από μόνος του. ;)

Σε φιλώ πολύ και να ομορφοπερνάς! ;)

24/6/11 10:25  
Blogger mortal said...

Ωραίο το τραγουδάκι!

Καλό γέμισμα! (τις μπαταρίες εννοώ...)

25/6/11 01:54  
Blogger marilia said...

Έλα, βρε mortal μου, "ωραίο το τραγουδάκι!"!!! ΑΣΤΕΙΟ το τραγουδάκι και γι' αυτό ικανό να μας φτιάξει τη διάθεση! Τώρα η Νατάσσα πήγε και ζήτησε κι άλλα παρόμοια και δεν ξέρω τι θα γίνει σε λίγο καιρό, αλλά... θα δούμε! :):):)

Οι μπαταρίες... θα προσπαθήσω να γεμίσουν, αν και, να σου πω τη μαύρη αλήθεια μου, βαριέμαι πολύ το "γέμισμα" που το επιχειρείς και παιδεύεσαι να έρθει. Προτιμώ την αβίαστη... υπερφόρτιση της δουλειάς! :$ Αλήθεια.

Τι λες; Θα κατέβεις φέτος να σε δω;
σνουποφιλάκι

25/6/11 10:54  
Blogger Dr. Feleki said...

Αψογο , αψογο. Ετσι να περνας παντα καλα.

1/7/11 09:17  
Blogger marilia said...

Καλούλι είναι, Καφράκο. Αν μη τι άλλο, χαζογελάς ακούγοντάς το! :)

1/7/11 21:20  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home