webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

14.7.11

Πελαργός!


Μπουμπούκι μου γλυκό, δε χορταίνω να βλέπω τις φωτογραφίες σου! Τοσοδούλι! Γλυκάκι! Είσαι το πιο μικρό πλασματάκι που 'χω κρατήσει στα χέρια μου! Μόλις μίας ημέρας! Και ήταν τόσο μεγάλη η χαρά μου που, επιτέλους, σε έβλεπα και μπορούσα να σε κρατήσω αγκαλιά, που δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω σου και τα χέρια μου μακριά σου. Είσαι το όγδοο ανιψάκι μου, αλλά, προς Θεού, μη διανοηθείς να με φωνάξεις ποτέ "θεία"! Τώρα, για να είμαι ειλικρινής, και με τα υπόλοιπα εφτά έχω πάθει πλάκα, αλλά με σένα αγκαλιά μου νομίζω έπαθα μεγάλη ζημιά!!!

Να ζήσεις, καρδούλα μου! Να σε χαίρονται οι γονείς σου! Να 'σαι καλότυχη, υγιής, ευτυχισμένη και χαμογελαστή πάντα! Και ν' αγαπάς τη... θειά σου -ναι, πρώτη και τελευταία φορά το λέμε!- και να της κάνεις μπεμπουλοαγκαλιές που λατρεύει!

Τρελά ερωτευμένη με σένα,
η... χαζοθεία σου

11 Comments:

Blogger mahler76 said...

8o ανίψι? Wow!!! Να σου ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένη.

14/7/11 11:00  
Blogger Άιναφετς said...

Να σου ζήσει...θεία και τώρα...σειρά σου!!! ;-)
ΑΦιλάκι χαρούμενο!!! :))

14/7/11 16:56  
Blogger νατασσΆκι said...

άστα να πάνε! Και μένα η μικρή ανιψιά από τη μύτη με σέρνει, τη χαζο-θεία!
:-))

Να σας ζήσει, καλή ανατροφή!

Φιλάκια καλοκαιρινά :-)

14/7/11 22:15  
Blogger Vita said...

Να σας ζήσει, να σας ζήσει! Καλή ανατροφή. Νάναι γερή κι ευτυχισμένη!
Και σε δικά σου παιδάκια
με το καλό :-)

15/7/11 14:39  
Blogger marilia said...

Mahlerάκο, ευχαριστώ πολύ! Να 'σαι καλά! :)

Μαγισσούλα, ευχαριστώ πολύ! Σειρά μου δεν είναι "τώρα", μα κάποια στιγμή θα 'ρθει... ;)

Νατασσάκι, με νιώθεις! Βατραχάκι, βατραχάκι, αλλά τι ζημιές προκαλεί!!! χαχαχα!

Vita μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!!!

15/7/11 15:11  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Χρόνια πολλά Μαριλού!

17/7/11 00:07  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ!!!

17/7/11 01:43  
Blogger Άιναφετς said...

Γιορτή μού μύρισε...μη μου πεις πως είσαι ΚΑΙ καρκινάκι...απαπαπαααααααα! ;-)
Πολύχρονη, ευτυχισμένη, δημιουργική, σοφή (χιχι!) και ότι άλλο επιθυμείς, φέτος τον χειμώνα να το συναντήσεις!!! (ευχή μάγισσας!)

Τα ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! :))))))))))))))

17/7/11 11:10  
Blogger marilia said...

Μαγισσούλα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Όχι, δεν είμαι καρκινάκι, είμαι... Μαρινάκι. ;)

17/7/11 11:21  
Blogger mortal said...

Και στα ...εγγόνια, με το καλό!
ΥΓ. Μην ξεχάσεις να κάνεις, πρώτα παιδί...

23/7/11 14:13  
Blogger marilia said...

:) Θα το 'χω υπόψη μου, mortal!

23/7/11 14:54  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home