webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

17.7.11

Γλυκάκι;


Έφτασε πάλι η μέρα της γιορτής. Κάθε χρόνο μια αναμονή για παρέα από αγαπημένες φωνές. Και τι χαρά όταν οι φωνές γίνονται πρόσωπα, όταν οι αγαπημένες απουσίες γίνονται παρουσίες!

Φέτος το δώρο μου έφτασε μια μέρα νωρίτερα. Με mail. Διπλή χαρά! Για το ίδιο το δώρο, αλλά, κυρίως, για την αγάπη που το συνόδευε. 585 ΚΒ τρυφερότητας, φροντίδας και νοιαξίματος.

Οι απουσίες δεν ξέρω αν θα αυξηθούν φέτος. Οι παρουσίες δεν ξέρω αν θα 'ναι πραγματικές και από καρδιάς, αλλά εγώ νιώθω να γεμίζω από ατέλειωτα "Β" αγάπης.

Και για να με... γειώσω κανονικά, έτσι και ούτε και σήμερα καταφέρω να γράψω τίποτα της προκοπής, θα κυρήξω απεργία! -Ποιος είπε "σκασίλα μας"; Ποιος μουρμούρισε: "Σιγά τα αβγά" να του πάρω το γλυκό απ' το στόμα;;;;- Θα κατεβάσω ρολά, θα παραδώσω μολύβια και γόμες, θα συγχυστώ τα μάλα και δε θα ξαναδιαβάσω παραμύθι για... εεεε... καλά, τα παραμύθια δεν κόβονται, τα τραβά ο οργανισμός μου! χιχιχιχιχι! Σοβαρά τώρα, έχω συγχυστεί πολύ που δεν μπορώ να σταυρώσω λέξη! Πού κρύφτηκαν οι λέξεις μου;;;;;;;;;;;;

Άντε, κεραστείτε, γιατί απ' τα νεύρα μου με βλέπω να τα τρώω όλα μόνη μου!!!

15 Comments:

Blogger mahler76 said...

εεε τι γιορτή είναι σήμερα???

17/7/11 11:53  
Blogger marilia said...

Mahlerάκο μου, της Αγ. Μαρίνας και γιορτάζει το Μαρι- μου. :)

17/7/11 11:55  
Blogger mahler76 said...

Χρόνια σου πολλά λοιπόν :)

17/7/11 11:58  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ, γατούλη, να 'σαι καλά! :)

17/7/11 12:00  
Blogger Αννα said...

Χρονια πολλα και απο εδω μικρη...
Ευχομαι να εχεις παντα κοντα σου ο,τι αγαπας και να αγαπας αυτο που εχεις!!!
Στα Ιωαννινα περασαμε Τ Ε Λ Ε Ι Α

18/7/11 12:09  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Hello!! Καλό καλοκαίρι στα παιδιά!!

18/7/11 13:47  
Blogger marilia said...

Αννούλα, ευχαριστώ για τις ευχές! Πώς αλλιώς θα μπορούσατε να περάσετε στα Γιάννενα, καλέ; :):) Τα φιλιά μου!

Ταχυδρόμε, σαν να άργησες για το "καλό καλοκαίρι"... Τα παιδιά "μου", φαντάζομαι, εννοείς και αυτά από 15 Ιουνίου δεν είναι πια "μου"... Τους άφησα το χεράκι να περπατήσουν μόνα τους τώρα πια. ;)
Πιάσε γλυκό, κερνάμε λέμε! ;) Να ομορφοπερνάς!

18/7/11 15:11  
Blogger Άιναφετς said...

A! μάλιστα...άλλο οι Μαρίες...άλλο οι Μαρίνες...και οι Μαριλίες, μήπως έχουν και λίγο από τα δυό...λέω τώρα...η άθρησκη!!! ;-)

Θέλω το πάνω δεξιά γλυκάκι, παρακαλώ να κρατηθεί γιατί θέλω να το γευτώ από πολύ κοντά!!!!!!!!!!!!!!!!
Χρόνια πολλά και από εδώ!!!
ΑΦ! τρυφερούλι! :)))

18/7/11 18:27  
Blogger marilia said...

Μαγισσούλα, άλλο Μαρίες, άλλο Μαρίνες. Εγώ είμαι Στέλα-Μαρίνα. Μη ρωτήσεις τώρα τι, πώς και από πού το "Μαριλία"... Το εμπνεύστηκε μια λατρεμένη μου "θεία". χιχιχιχι!
Πέτα εσύ ως εδώ και γλυκάκι θα σου 'χω φρέσκο φρέσκο και λαχταριστό! Πότε έρχεσαι; :)

καληνυχτοφιλιά

19/7/11 00:44  
Blogger Andria said...

Χρόνια σου πολλά και γεμάτα χαρά ομορφιά μου!!!
Εύχομαι να περνάς πολύ πολύ όμορφα και να ξεκουράζεσαι.
Σε φιλώ!

19/7/11 10:30  
Blogger marilia said...

Άντρια, ευχαριστώ για τις ευχές! :) Καλά περνάω και... κουράζομαι απ' την ξεκούραση. Μπανάκια δεν πολυκάνω και λίγο στενοχωριέμαι, αλλά θα το ρυθμίσουμε κι αυτό. :)

Καλή ξεκούραση και σε σένα και να ομορφοπερνάς πάντα! :)

20/7/11 01:58  
Blogger Άιναφετς said...

Αχ! Ο Ιπτάμενος έχει "δουλειές"... το γιλέκο του μπήκε λόγο ζέστης στη ναφθαλίνη...και μια και η Άιναφετς πετάει παρέα του, πρέπει να περιμένει το φθινόπωρο που το γιλέκο θα βγει από τη ναφθαλίνη...κλπ κλπ!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με μποφόρ σήμερα!

ΥΓ.Αύριο πάλι Αθήνα, στο καθήκον! :)))

21/7/11 10:16  
Blogger marilia said...

Ναι, καλά :(:(:(:( Με ξεχάσατε όλοι φέτος! Ο e-πατερούλης μου είπε "αποκλείεται" στην πρόταση για να 'ρθει. Ο πρώην διευθυντής μου, το Αφεντικό μου, απ' την Κέρκυρα είπε "όταν λάβω προσκλητήριο" και ο ΓιάννηςΜμμμ το ίδιο είπε: "με τίποτα φέτος, του χρόνου, αν λάβω προσκλητήριο..." :(:(:(:(:( Αφήστε με όλοι μόνο μου, να δω τι θα καταλάβετε. :(:(:(:( Το νου σας, θα σηκωθώ να πάω στα Γιάννενα που 'χω και πρόσκληση για... κοτόπιτα!!!

Σμακ πολλά

Υ.Γ. Τι; Διακοπές τέλος; Επιστροφή στη ζέστη; Οχχχχ...

21/7/11 11:13  
Blogger mortal said...

'Οταν γεράσει ο άνθρωπος
ξεχνάει τις γιορτές
ξέχασα το μισό ...Μαρί
κάνε με ό,τι θες

'Εστω κι αργά, σου εύχομαι
Πολλά να ζήσεις Χρόνια
να γίνεις όμορφη γιαγιά
και με πολλά εγγόνια!

23/7/11 14:36  
Blogger marilia said...

πεντέμισι φιλιά πρόστιμο για κάθε μέρα καθυστέρησης! Και μην τα αργήσεις γιατί θα 'χει τόκο!

Πού εξαφανίστηκες; Μου 'λειψες! :)

γλυκοφιλάκι

23/7/11 14:53  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home