webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

10.9.07

Μαντινάδες...

Ο δρόμος για την Πρωτοβάθμια χαρακτηρίστηκε από την ξαφνική (;) πτώση της θερμοκρασίας, τις πρωινές δροσοσταλίδες πάνω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου και, ασφαλώς, από τις μαντινάδες που μετέδιδε τοπικός ραδιοφωνικός σταθμός. Η σκέψη έτρεχε με σχεδόν 90 χμ/ώρα μα σκόνταφτε κιόλας σε... λακκούβες και... εμπόδια. Ευτυχώς, όμως, η φωνή του εκφωνητή δεν έπαψε να μας καλημερίζει και να μας προτρέπει να... "στελιώσουμε τσι μαντινάδες", έτσι, για να μην αφήσει τη διάθεσή μου να χαλάσει, λες και ήξερε τι με περίμενε στη συνέχεια...

"Άκρως... ρονταρική η προτροπή του εκφωνητή, δε λέω!", είπα στον πατέρα μου. Γι' αυτό κι εγώ... χεχε... θα ζητήσω το ίδιο από εσάς! Μάλιστα, θα σας ζητήσω να ολοκληρώσετε τις εξής δύο μαντινάδες, όπως τις έδωσε ο εκφωνητής προχθές και σήμερα:

Η πρώτη:

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
...


Και η δεύτερη:

Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
...

33 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Με το καλό δασκαλίτσα! Καλή σχολική χρονιά. Τυχερά τα παιδάκια σου... :)
Όσο για τις μαντινάδες...θα επανέλθω να σου αφιερώσω μερικές...! Καληνύχτα!

11/9/07 00:22  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή χρονιά!

11/9/07 00:44  
Blogger Ploutwnios said...

"Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
κι αν σε χάσω κι από 'κεί
θα πέσω να πεθάνω".

Καλούτσικο;

11/9/07 00:47  
Blogger Ploutwnios said...

Το "αποθάνω" θα ταίριαζε περισσότερο μάλλον...

11/9/07 00:50  
Blogger ioeu said...

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
,
με τα γλυκά τα λόγια σου
την προσευχή μου κάνω.

11/9/07 00:52  
Blogger Ploutwnios said...

"Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
Θεό γεμίζ'η γκλάβα μου
και κάτι παραπάνω".

11/9/07 00:56  
Blogger spirosvii said...

Πολλές φορές τη σκέψη σου
μες το μυαλό μου βάνω
μα παίρνω αμέσως το σπαθί
για να την ξεκάνω

11/9/07 10:22  
Blogger Μαριλένα said...

Συνήθίσα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
κι αν θες να ξέρεις κούκλα μου
μενα με λένε Θάνο

11/9/07 11:54  
Blogger George said...

Μαριλίτσα μου
είναι πολύ ωραία η σκέψη να βάλεις εδώ για συμπλήρωση τις μαντινάδες.
Άκου λοιπόν την πρώτη:

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
που σ' αγαπώ δεν το ξεχνώ
μέχρι που ν' αποθάνω

Και η δεύτερη
......................

11/9/07 13:21  
Blogger teiresias said...

Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
σε βρίσκω τα μεσάνυχτα
ξημέρωμα σε χάνω.


Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
και τις δουλειές μου παρατώ
και τρέχω και δε φτάνω.

11/9/07 15:36  
Blogger Aντώνης said...

Πολλές φορές τη σκέψη σου
μες το μυαλό μου βάνω
έγινε η σκέψη σου ψυχή
από κει μέσα δε σε βγάνω.

Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
κατέβα απ' τα σύννεφα
δώς μου κορμί να πιάνω.

Αυτοσχέδια... Πάντως όταν ήμανε κάτω, λίγο αυτό το προγραμματάκι του ραδιοφώνου με κούραζε...εντελώς εμπιστευτικά!

11/9/07 16:08  
Blogger marilia said...

Μάνο μου και Βίκυ, σας ευχαριστώ! :)

Πλουτώνιε, εύγε!!! :) Καλέ, μη βγαίνεις, κάτσε!!! ;Ρ

Σύντεκνε ioeu, υποκλίνομαι!!! Αλλά έπρεπε να το περιμένω και να σε θέσω εκτός... συναγωνισμού!!! Φιλάκι τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο! :)

Βρε, Σπυράκο, σιγά τα αίματα!!! :Ρ Μπράβο, πολύ ωραία! :)

Μαριλέ... εεε... Θάνο, χαίρω πολύ! Μαριλία! :):):):)

Γιώργο μου, άφησες ένα υπόλοιπο... ;)

Μπράβο, Μάντη μουουουουουοου!!! Φιλάκι! :)

Αντώνη, παραβλέπω την εξομολόγηση (όλους τους μη Κρητικούς τους κουράζει, μη νιώθεις άβολα! χιχι!) και σε συγχαίρω! :):) Προτείνω μάλιστα...

"Πολλές φορές τη σκέψη σου
μες το μυαλό μου βάνω
έγινε η σκέψη σου ψυχή
κι από 'κεια* δε σε βγάνω
"

Καλύτερα; ;)

*εκεί δα

Φιλιά πολλά σε όλους σας!!! :):):)

11/9/07 16:47  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
μα σαν σε είδα ζωντανά
κόντεψα να σαλτάρω!

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
μα το κορμί το θεϊκό
φανέλα θα το κάμω!

11/9/07 22:22  
Blogger George said...

...........
Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
και όπου βρεθώ και όπου σταθώ
για σε μιλώ κυρά μου

και μια ακόμη δώρο ;) (κλεμμένη)

"με την σιωπή μου προσπαθώ
τον πόνο μου να πάψω
και με την φλόγα τση καρδιάς
τα όνειρα να κάψω"

11/9/07 23:14  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Πολλές φορές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάζω
και είναι αβάσταχτος ο πόνος
που στο χαρτί σου εκφράζω.....



Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
Και τώρα μες στα όνειρα
ελπίζω να αποθάνω!



Το ξέρω ότι δεν είμαι καλός αλλά έκανα την προσπάθεια μου! Πολλά φιλιά στην πιο γλυκιά δασκαλίτσα που υπάρχει πανελλαδικώς! Μακια!~

11/9/07 23:19  
Blogger marilia said...

Καλά, είστε όλοι απίθανοι!!! Πήγα να απαντήσω στον Ασκαρδαμυκτί, στο μεταξύ άφησε σχόλιο ο Γιώργος και στη συνέχεια ο μικρός! Δε σχολιάζω τα διαμαντάκια σας, αλλά...

μπορώ να πω κι εγώ;

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω

τον πόνο που 'χω στην καρδιά
παλεύοντας να γιάνω

Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω

μα 'ρχεται η σκληρή αυγή
κι ό,τι κι αν είχα χάνω

Καληνυχτοφιλάκια σε όλους σας! :)

11/9/07 23:38  
Blogger koulpa said...

Οι μαντινάδες σήμερα
θαρώ με κυνηγάνε
με βρήκαν στo παραξενο
κι εδώ πίσω μου πάνε..

Ωραία τα'παν όλοι τους
αυτοί που προλαλήσαν
κάλιο δεν έχω για να πω ΄
εποιησα την νισαν:):)

12/9/07 00:01  
Blogger George said...

Νομίζω πως το έκανες επίτηδες έτσι?????????
μας άφησες να γράφουμε εδά ότι κουζουλάδες μας έρχονταν και εσύ έγραψες τις καλύτερες για να έχουμε κακή βαθμολογία!

Καλά μαθήματα. Καλή σχολική χρονιά. Καλημεροφιλάκι!

12/9/07 11:05  
Blogger marilia said...

koulpa... πα;; :):):):)

Πολύ καλό σε βρίσκω! Εύγε!!!

Γιώργο μου ούτε καλύτερες είναι, ούτε επίτηδες το 'κανα, ούτε και βαθμολογείται κανείς! ;) Απλά... να παίξουμε ήθελα! Και μια χαρά ανταποκριθήκατε στην πρόσκληση! Να 'στε καλά!!!

Δεκτές οι ευχές και το φιλάκι, βεβαίως βεβαίως! Μεταξύ μας... πρώτη μου έδωσαν, δεν κάνεις και καμιά προσευχή να πάνε όλα καλά; ...

12/9/07 13:59  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
αδιαφορείς κι' ανησυχώ,
δεν ξέρω τί να κάνω...

Γλαρένιες αγκαλιές

13/9/07 20:12  
Blogger Markos said...

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
γι αγάπες και για τσ' έρωτες
καλή μου δεν προκάνω



Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
μα συ αλλού εγύριζες,
στον Ψηλορείτη απάνω..


Καλή σου ημέρα :) :)

14/9/07 10:34  
Blogger marilia said...

Πολλές στιγμές τη σκέψη του
μες στο μυαλό μου βάνω
αδιαφορεί, Γλαρένια μου,
κι έχω καημό μεγάλο!

14/9/07 15:00  
Blogger marilia said...

Πολλές φορές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
Μάρκο μου ήρθες κι έλαμψαν
τα σχόλια εδώ χάμω

Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να του κάνω
μα τώρα πια ούτε κι εκεί
δε θέλει να προβάλω

Κατέχω το πως έπεσες
σε φούριες κι ασχολίες
μα σαν σε βγάζει η... διαδρομή
χαίρομαι παρουσίες!

14/9/07 15:10  
Blogger MARIA ANDREADELLI said...

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
τα μάγουλά σου να φιλώ
το χέρι σου να πιάνω

Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
να σ’ εύρω μεσοπέλαγα
κινώ χρόνο δε χάνω


Καλημέρα Μαριλία, καλώς σε βρήκα!

15/9/07 10:32  
Blogger marilia said...

Έξοχες, poetic sin! :):)

Καλώς μού ήρθες!!! :):)

15/9/07 12:30  
Blogger Fibi said...

Δεν τα πάω καλά με τις μαντινάδες...

καλό χειμώνα!

15/9/07 13:03  
Blogger marilia said...

fibaki εξαφανίστηκες!!! :) Χαίρομαι που σε βλέπω το ίδιο... πράσινο και χαριτωμένο!!! :):):)

Καλό... φθινόπωρο, γλυκιά μου! Μη μου τρως την εποχή!!! :):):):)

15/9/07 18:09  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Αφού το Μαριλάκι μας
πικραίνει παραπάνω,
έχθρα του έχω και κρατώ,
τον φτύνω...το ρουφιάνο...
;-)

Αμεεεεέ... τί νόμιζε...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

15/9/07 18:38  
Blogger marilia said...

Κυρά, εσέ δεν πρέπουν σου
έχθριτες και κακίες
μόνο μεγάλες αγκαλιές,
σου πρέπουν και γαζίες

Υ.Γ. Δεν ξέρω πού μου 'ρθε η γαζία... αλλά μόνο αυτή μπόρεσα να ταιριάξω τώρα... ;Ρ

15/9/07 19:28  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Με τις γαζίες με ....τρέλανες.

Τί απαλό άρωμα...
Μμμμμμ.........

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

15/9/07 21:28  
Blogger Androgeos said...

Πολλές στιγμές τη σκέψη σου
μες στο μυαλό μου βάνω
να σ'εχω πάντα οδηγό
σε ό,τι και να κάνω.

Συνήθισα στα όνειρα
παρέα να σου κάνω
μα οντέ ξυπνώ τα μάθια μου
ανοίγω και σε χάνω.

20/9/07 17:50  
Blogger marilia said...

androgeos καλωσόρισες!
Άψογες οι μαντινάδες σου!
Εντάξει, έλαβα γνώση από το... προφίλ σου και... τίθεσαι εκτός συναγωνισμού! χιχιχιχι! :):)

20/9/07 17:56  
Blogger Androgeos said...

Είπα για πλάκα να τους βρω
τους Καστρινούς τους bloggers
και δεξιούς κι αριστερούς
και λαϊκούς και rockers.

Τους έψαξα για να τους βρω
για να δικτυωθούμε
κι ο εις στου αλλουνού του blog
τα σχόλια να βρεθούμε.

Και πάνω εκεί που έψαχνα
χανόμουν και λιγάκι
σε κάτι blog που ήτανε
φτιαγμένα με μεράκι.

Είδα και το δικό σου blog
και σκόνταψα σου λέω
με μερικά από τ'άρθρα σου
από τα γέλια κλαίω.

Κι αν έψαξα για να τους βρω
τους bloggers του Ηρακλείου
ξεχάστηκα και μ' έβρηκε
η δύση του ηλίου.

22/9/07 01:17  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home