webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

9.8.07

Αντίο Κέρκυρα...


Χμ... Τώρα πρέπει κάτι να γράψω για να αποχαιρετήσω τα παιδιά μου, το διευθυντή μου και την οικογένειά του, τη σπιτονοικοκυρά μου και, γενικότερα, την Κέρκυρα που με φιλοξένησε δυο χρόνια; Πρέπει να πω "αντίο", δηλαδή; Δε θέλω! Και δε νομίζω ότι μπορώ κιόλας... Εσάς, τους e-φίλους μου, θα σας ξανα-e-δώ όταν εγκατασταθώ μόνιμα κάπου. Δεν ξέρω πού, δεν ξέρω πότε, κάποτε όμως θα... τοποθετηθώ και θα... διχτυωθώ.

Να ομορφοπερνάτε! Και να ρίχνετε και καμιά ματιά στο μπλογκόσπιτό μου! e-πατερούλη, τα νερά τα έκλεισα, για καλό και για κακό. Δεν ξέρω με τα δακρυάκια που θολώνουν το χώρο γύρω τι θα γίνει. Ελπίζω να μην... πλημμυρίσουμε. Αλλά κι αν πλημμυρίσουμε, τι έγινε; Καλοκαιράκι είναι, οι βουτιές κι οι απλωτές κάθε άλλο παρά ανεπιθύμητες θεωρούνται...

Φιλάκια αλμυρά, λοιπόν...


Υ.Γ. Αφεντικό... ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ, για όλα! Και πάλι... τίποτα δε λέω... Θα τα λέμε, Πιστοποιημένε μου, αρκεί να μη χάσετε πάλι τους... κωδικούς του eduportal! :) Και να θυμάστε ότι τον υπολογιστή τον κλείνουμε από την Έναρξη και όχι με... κλοτσιά! Σημειώστε ότι έμαθα να κάνω λεπτές χειρουργικές επεμβάσεις στο μόντεμ με... κατσαβίδι και εμπέδωσα ότι... "Ο παλιός είναι αλλιώς"! Ξέρω πια ότι όλα είναι θέμα γραμματικής και ορθογραφίας :Ρ και ότι η αλυσίδα στο πόδι... "μου κάνει πολλή μέση"! Αφεντικό...
αγκαλιά αλμυρή και φιλάκι...

25 Comments:

Blogger koulpa said...

Μετακόμιση? Κατσικοπόδαρος είμαι μου φαίνεται..:) Αντε καλή επανεγκατάσταση καί επαναδικτίωση με το κάλό:)

9/8/07 12:32  
Blogger marilia said...

koulpa, μου επέτρεψαν να κάνω διακοπή σήμερα για... αύριο! χιχιχι! Οπότε... θα σας έχω και σήμερα κοντά μου!!! :):)

9/8/07 12:34  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Μαριλού μου μην χαθεις και παλι για μεγάλο χρονικο διάστημα ετσί; Περιμένουμε καρτερικά την επανεμφάνιση σου! Μακια!!!!!!!

9/8/07 14:11  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δασκαλίτσα μη χαθείς...δεν ξέρεις ακόμα που θα πας δηλ σε ποιο σχολείο θα είσαι απο Σεπτέμβρη?

Περιμένουμε τα νέα σου ...κι εύχομαι σύντομα και πάλι να σε έχουμε στην παρέα μας.

Φιλία και να καλοπερνάς

9/8/07 15:15  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλό ταξίδι, Μαριλιώ. Και να περάσεις όμορφα, όπου σε τοποθετήσουν.

Και το toblerone-αρκουδάκι [..κλέφτρα! :) Αλλά και εγώ ..έκλεψα το σκυλάκι!] μου άρεσε πολύ. Ειδικά, ο συνδυασμός του με τον Πινόκιο και του δεύτερου με τη Σταχτοπούτα.

Λίνος

9/8/07 15:25  
Blogger marilia said...

Γλυκούληδές μου, πήραμε παράταση σύνδεσης για μια μέρα! Το πρωί φεύγω οριστικά από Κέρκυρα. Δεν ξέρω πότε και πού θα με τοποθετήσει η Υπηρεσία... Ελπίζω να είναι κάπου απ' όπου, αν μη τι άλλο, θα μπορώ να έχω πρόσβαση στο Δίκτυο! Όταν μάθω πού θα 'μαι φέτος, θα σας ενημερώσω.

Φιλιά πολλά


Υ.Γ. Ματουλίνο, πράγματι η εικονίτσα των προηγούμενων ποστ είναι δικιά σου, αλλά... ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΕΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! Δεν την έκλεψα :(:(:( Ουάααααααααα! Α, και πού 'σαι... είχα αρχίσει να ανησυχώ με την απουσία σου! Όλα καλά, έτσι; ;)

9/8/07 17:01  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ρε Μαραλίτσα...τι θες νυχτιάτικα;
Να τα ... μπήξουμε κι εμείς;

Να φύγεις από την Κέρκυρα...πολύ υγρασία είχε κει πάνω και φαίνονταν στα ματάκια σου...

9/8/07 23:03  
Blogger elenitheof said...

Μαριλία, καλή τοποθέτηση. Φιλιά.

9/8/07 23:57  
Blogger kyriaz said...

Θα τα ξαναπούμε-σίγουρα...

10/8/07 00:19  
Blogger marilia said...

Πράγματι... είχε πολλή υγρασία. Και κόλλησαν και οι λέξεις στο λαιμό... Μόνο τα πόδια γύριζαν πίσω, στη σκάλα... Και ο δυσκολότερος αποχαιρετισμός έμεινε για το πρωί. Προβλέπεται πολλή υγρασία για αύριο... :(

10/8/07 01:43  
Blogger spirosvii said...

Ώχου μαζέψτε τα σάλιαααα!!
:)

10/8/07 13:01  
Blogger Aντώνης said...

Καλή επανεκκίνηση λέω εγώ...όλων των συστημάτων...:)

11/8/07 15:11  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

...ευχομαι γρηγορα να εισαι πια εκει που θελεις ..περνα και καμια βολτα καλε απο ροδο ..κοντα ειμαστε ..ελακαι θα σε βαλω να διαβασεις εσυ τα παραμυθια στα πιτσιρικια μου!!

12/8/07 16:25  
Blogger marilia said...

Σπύρο, κάποιοι άνθρωποι είναι πέρα και πάνω από... σάλια! Λυπάμαι αν αυτό κατάλαβες από το κείμενό μου.

Αντώνη μου, να 'σαι καλά! Η επανεκκίνηση του υπολογιστή έγινε. Των άλλων συστημάτων... μάλλον θα αργήσει, αλλά εύχομαι να συμβεί ομαλά. :)

Σέβα μου, είμαι ακόμα στην αναμονή. Ελπίζω να τοποθετηθώ κάπου καλά... (το λες και γκρίνια αυτό! χιχιχι)

13/8/07 15:41  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

"Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες
τρεις του Σεπτέμβρη θα σε βλέπω να περνάς..."
Αισιοδοξία και θα τα λέμε και πάλι.
΄Ετσι γλυκειά δασκάλα,
που 'χεις τα μαλλιά σου σκάλα;...

Φιλί και Γλαένιες αγκαλιές

13/8/07 19:43  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όλα καλά σου εύχομαι από καρδιάς! Η καρδιά, που μοίρασες γίνεται αγάπη κι αυτή θα σε συντροφεύει πάντα! Να είσαι καλά!

13/8/07 20:58  
Blogger Αιολος said...

Συνάδελφος είσαι;

13/8/07 23:21  
Blogger marilia said...

Παιδιά, έχω δικτυωθεί, αλλά με απλή γραμμή και ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο) γι' αυτό... την επιείκειά σας! :):):)

Αίολε, δασκάλα είμαι και μάλιστα... αναπληρώτρια! χιχι! Κι εσύ εκπαιδευτικός;;;;;;;

Καληνυχτοφιλιά σε όλους σας!

13/8/07 23:35  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κουκλιτσα καλή τοποθέτηση. Και μην ξεχνάς, πως στα "παιδιά σου" θα μείνεις πάντα δίπλα τους αν το έργο σου ήταν "δυνατό". Και πιστεύω πως ήταν....

14/8/07 03:10  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Τι γίνεται ρε παιδιά εδώ μέσα;
Γεμίσαμε εκπαιδευτικούς και μέλλοντες εκπαιδευτικούς;

14/8/07 11:52  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά κούκλα μου! Ότι επιθυμείς!

15/8/07 00:08  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Εγώ φεύγω για διακοπές με τον μικρό σου αρκούδο...

15/8/07 14:06  
Blogger marilia said...

Μάνο μου, δε γιορτάζω σήμερα. Είμαι Μαρίνα και όχι Μαρία. :) Φιλάκια πολλά και στα μπομπιρούλια σου! :)

Ασκαρδαμυκτί μου, φεύγεις χωρίς ένα "γεια"; :( Πιάσε φιλάκι και... ΝΑ ΟΜΟΡΦΟΠΕΡΑΣΕΙΣ!!! :)

15/8/07 23:36  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Tσα! Εδώ είμαι!
Σιγά μη φύγω χωρίς εσένα!
Και το αρκουδάκι σου πάρ το πίσω... έπαθα αλεργία με το τριχωματάκι του... (χεχε)

16/8/07 14:17  
Blogger marilia said...

Το αρκουδάκι μου, να το φέρεις πίσω ο ίδιος!!! Να το τοποθετήσεις εκεί ακριβώς που το βρήκες! ;Ρ

16/8/07 15:53  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home